Gaaf hoor
Zo’n zwarte moet ik toch ook nog eens proberen…
Als soort van guilty pleasure vorige week zelfde uitvoering gekocht.! Was in Salzburg. Geweldig geen wachtrij en alle uitvoeringen verkrijgbaar. Ook van de Moonswatch…! Dus als je nog in Salzburg komt deze zomer en opzoek ben naar dit horloge.
StrapsCo curved rubberen band van 25 USD:
- past goed op kast
- rubber is ok
- keepers zijn goed. Band komt niet los.
Nadeel is dat het een iets andere kleur groen is. Trek ik niet; moet perfect matchen. Totaalresultaat vind ik toch meer richting een my-first-Sony-shit. Kortom 25 dollar door het putje.
Perfecte maat maar die kleur… nee, moet exact hetzelfde zijn of compleet anders, niet net ernaast…
Ik zou gewoon zwart kiezen.
Ik heb een zwarte gekocht van wristbuddys. Sluit perfect aan bij mijn Storm of Oceans en draagt zeer comfortabel. Ik draag het horloge echter te weinig dus die gaat waarschijnlijk binnenkort in de verkoop.
Thx. Hatsikedee, 65 euro is wel aan de prijs. Die groene is ook niet matching met de kast.
Alleen voor een zwarte dus zoals jullie beiden aangeven.
Lijkt exact dezelfde als strapsco…
Dit is inderdaad niet zo mooi Misschien oranje proberen is totaal anders en matcht toch met je seconde wijzer
Vooropgesteld dat de kleuren oranje niet net iets verschillen zoals nu bij het groen.
Vandaag de zwarte opgehaald in Amsterdam
Bandje ben ik niet kapot van maar daar is vast wat voor te regelen
Deze zwarte zou ik ook graag eens toevoegen aan de collectie
Wel een een andere band, veel draagplezier
Heb ook al meerdere banden onderweg vanuit het verre oosten…
Hij is al niet echt bepaald dun en die nato maakt hem heel erg dik om de pols
Zij verkopen gewoon de aliexpressbandjes met een héle dikke premium