Ik heb hem gehad en vond het, voor de prijs, een uitstekende klok! Heel zwaar en vrij groot, maar wel draagbaar door de gebogen lugs. Eigenlijk wil ik er wel weer een terug 
Ha ! Seiko, het heeft lang geduurd ! 
glassos Schreef:
P1lotone initiatief is leuk!! Hoeveel mm kast is
het? Zag ik niet op de websitePs. Kan iemand uitleggen hoe je een foto bij een
post zet?
zie hier:
Aevig heeft met de Huldra ook een leuke 20atm duiker. Afmeting 42x46.
Zo een Invicta, Davosa, etc. sub look a like in het blauw valt wel binnen het budget. Een occasion Prometheus misschien ook?
Moet het overigens een echte duiker zijn, o mag duikers look ook?
Ik moet mijn eerste 10ATM nog lek duiken;)
Grt.
Er staat nu een blauwe Kemmner to koop op Uhrforum, € 395,–
ETA 2824-2
42,0mm
Höhe 13,2 mm
Mooie klok idd!! Ik kan geen website van het merk Kemmner vinden!! is dit een gerenomeerd merk?
Een mooie blauwe seiko SUMO (tu)X(
glassos Schreef:
Mooie klok idd!! Ik kan geen website van het merk
Kemmner vinden!! is dit een gerenomeerd merk?
roland gebruikt veelal standaard onderdelen om leuke horloges v te maken tegen n schappelijke prijs.
glassos Schreef:
Mooie klok idd!! Ik kan geen website van het merk
Kemmner vinden!! is dit een gerenomeerd merk?
=========
Hier nog een voor de Barbos Robur (tu)
Fors formaat, 500m, betrouwbare Miyota automaat en schitterende wijzerplaat.

Jeffreyh1984 Schreef:
Een dikke blauwe duiker voor weinig? Een barbos
B)-
De blauwe sunburst van deze is echt erg gaaf!
Kemmner bouwt in kleine oplages zijn horloges uit ik denk ingekochte onderdelen. Hij verkoopt ze via ebay.
Heb zelf de Tonneau een tijdje in bezit gehad, en ik moet zeggen: voor het geld zeer, zeer fraaie kwaliteit. Tegenwoordig vaker uitgevoerd met goedkopere uurwerken, destijds altijd met ETA’s.
== edit ==
Niet goed naar de titel gekeken 
Al eerder vermeldt denk ik een Blauwe Seiko Sumo is mooi blauw maar wel automaat en wat duurder…
Als het echt mooi blauw moet zijn vind ik de Squale 1521 blue het mooist maar dan zit je weer een trapje hoger dan de Sumo qua prijs en de diameter is 42mm en valt redelijk klein naar mijn mening.

En de Squale 1521 blue 42mm.
Succes voor wat het waard is, verder weet ik zo niet echt iets mooi blauws te vinden een Seamaster SMP 300 quartz maar dat is weer een tikkie duurder…
Groeten.
Noel.