Blauwe-gedeelte-verslaving! Herkenbaar?

Oooohhhh! Ja dan is het logisch. Als je het leest bij een 9 jaar oude Tissot, dan leg je die link niet zo :sweat_smile:

1 like

Ik kijk dagelijks meerdere keren in het blauw. Voor mij is de horloge wereld nog redelijk nieuw en hier zie ik zoveel bijzondere dingen langskomen! Daarnaast zijn de prijzen ook leuk. Scheelt voor je het weet 30%:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Bij Tudor niet zeker. :upside_down_face: Vooral die blauwe, die blijven maar komen.

Ja ik vermoed dat er met de BB58 wat gokjes genomen zijn, in de hoop dat er een Rolex achtige hype zou ontstaan. Of het horloge valt gewoon wat tegen, kan ook natuurlijk.
De Tissot PRX zie je nu ook regelmatig opduiken.

1 like

Dat trekt voor mij, “leek”, overigens wel het model naar beneden. Is dat raar? Sowieso lijkt 1 op de 4 NA’s zowat een BB.

Wat mij opvalt is dat er nooit een horloge wordt verkocht dat ik zoek :stuck_out_tongue_winking_eye:. Gelukkig maar want anders is die spaarrekening zo snel leeg.

1 like

Het slaat aan de ene kant nergens op, aan de andere kant vraag ik mij af of al die verkopers iets weten, wat ik niet weet. :sweat_smile:

Klopt :thinking:

Heel herkenbaar :sweat_smile:
Waar ik niet tegen kan is dat iemand wat aanbied ik daar vragen over stel omdat ik serieuze interesse heb maar dat je vervolgens helemaal geen reactie krijgt en later leest dat het horloge buiten het forum om is verkocht. :thinking:

1 like

Dat heb ik nu ook gedaan😃

1 like

Dat het in golven gaat per model!

BB58, MM200s, SPB14x… vermakelijk om te zien hoeveel er ineens tegelijk worden aangeboden :grin:

Tijd geleden was er een Damasko-golf, en daarvoor ooit een Oris-golf. Ik vind het interessant.

3 likes

Mag er graag met enige regelmaat doorheen scrollen. Neemt bij mij niet veel tijd in beslag.

1 like

Iedere avond even de nieuwe posts doorscrollen… Leuk om te zien wat er aangeboden wordt :ok_hand:

2 likes

Ik ga meteen even kijken of dat blauwe gedeelte er nog is.

Het probleem dat ik heb is dat ik horloges kopen leuk vind. Achteraf doe ik er dan niet veel mee en wil ik het weer verkopen. En als ik heb verkocht heb ik weer spijt en wil ik weer iets terugkopen. En dat gaat redelijk hard op en neer met mij. Het enige horloge dat ik “lang” heb is mijn Seadweller terwijl ik die het minst draag en ik vermoed dat mijn DJ ook lang blijft want die draag in elke dag.

2 likes