Off topic een colega van mijn vrouw hebben ze wijs gemaakt dat als het mensen bloed op is dat ze overgaan op apen bleod, nu moest ze bloed hebben, hebben ze het bij haar zus “afgetapt” omdat ze echt bang was voor apenbloed… Dacht dat ik simpel was!
Respect Hans!
Ik ben pas bij de 12 keer volgens mij… Iedereen moet geven als je mag. Iets kleins maar o zo belangrijk!
Dus kom op Edje!
Gooose1978 Schreef:
Ze discrimineren de bloedgevende, horlogedragende
medemens dus…? Vreemd…Thehaguedragon Schreef:
Ik mag niet meer. Ze willen me niet meer.
Anders
was ik ook ver over de 50 keer geweest.
Als je eenmaal kanker hebt gehad dan willen ze je niet meer. Eerst waren de regels dat je 10 jaar genezen moest zijn, toen ik 10 jaar verder was en mij weer meldde waren de regels weer anders en mocht het niet meer.
Haha, mij ook niet gezien… Ik moet een keer goed toekijken en dan lig ik vlak, wat een mietje hè?! Wat zullen ze wel van me denken
Arno Schreef:
goed bezig Hans!
ik zelf kan niet tegen bloed
ik ging de eerste keer ook vlak… kan niet tegen naalden…
nu 12 keer verder kijk ik nog steeds niet, blijf het niet prettig vinden om te zien
gewoon nog een keer proberen dus!
hcptdg Schreef:
r.obelink Schreef:
Ik neem aan dat je vandaag toch een geweldig
kado
hebt gekregen?
Om de beurt mag 1 van onze kinderen mee en die
vinden het geweldig (chocolademelk en een zakje
snoep)
Overigens hebben ze mij al een keer gevraagd om
plasmadonor te worden, nou daar moet ik ff niet
aan denken, dan mag je elke maand op komen
draven.
Tis ook een keer goed imho…Ja, een aardig bronzen beeldje. Vroeger kreeg je
een dasspeld of werd je uitgenodigd voor een
receptie met rare hapjes en slechte witte wijn,
dat heb ik altijd maar overgeslagenBen nu ook plasmadonor geworden, zo kom ik eens in
de vier weken eens de deur uithttp://pic20.picturetrail.com/VOL1283/4386397/9272
023/402274901.jpg
(tu)
Spaar ze allemaal
(tu)
Maaruh, wordt er nu straks iemand na een operatie wakker met jouw kater?
MartinB Schreef:
(tu)
Maaruh, wordt er nu straks iemand na een operatie
wakker met jouw kater?
Zeker! Maar wel als gevolg van lekkere witte wijn, dus… :)?
In mijn studententijd werd ik eens 's nachts opgeroepen. Ik had die avond goed gefeest en dat zei ik ook. “Oh, dat kan de patient goed gebruiken want dat is een stevige drinker”. Na mijn 40-ste beurt kwam ik er achter dat ik dat bloed had afgestaan voor mijn buurman. Een andere keer liet een langslopende verpleegster een kom opgewarmde babypap over mijn benen vallen terwijl ik na afloop van het bloedgeven op een stoel koffie dronk. Ik heb een uur op mijn gereinigde broek moeten wachten…
(:d