Blue Monday

brrrr… sterkte…

1 like

Kan geen toeval zijn dat deze dan net in de mailbox zit. Het nieuwe model van PANERAI LAB-ID PAM00700. Worden 50 stuks van gemaakt en zit vol met noviteiten. Alleen dit helpt niet voor de blue monday, hij kost €50.000. Wel 50 jaar garantie.

  • MOVEMENT Hand-wound mechanical, P.3001/C calibre, executed entirely by Panerai.
  • FUNCTIONS Hours, minutes, small seconds, power reserve indicator on the back, seconds reset.
  • CASE 49 mm, carbotech.
  • DIAL Deep black with luminous Arabic numerals and hour markers. Small seconds at 9 o’clock.
  • POWER RESERVE 72H. WATER-RESISTANCE 10 bar (~100 metres).


http://www.panerainovelties.com/en/pam00700/

5 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Een blauw zomers horloge om de winterstress te verdrijven :sun_with_face:

2 likes

Sterkte, en dat je troost mag vinden in de mooie herinneringen.

2 likes

Sterkte toegewenst, nooit leuk het verlies van een huisdier :cry:

3 likes

Sterkte!

Heb ik vandaag gelukkig niet nodig @BG1 , 't was een reply op het trieste nieuws van Erikje.

Sterkte kerel!

1 like

Voor mij vandaag allesbehalve deprimaandag. Afgelopen vrijdag verhuisd (ja, op de dertiende), vandaag het oude huis opgeleverd aan de nieuwe bewoners. Maar wel een blauw horloge en blauw licht in de hoek :smile:

2 likes

Dat is erg naar. Veel sterkte en koester de mooie herinneringen aan je maatje.

2 likes

En heeft je partner ja gezegd? Alsnog de felicitaties!

1 like

Lekker, zo’n doorleefd bezeltje! Niet vervangen hoor!:blush:

Wat dacht je? Een man in bonus met een vermogen aan horloges. Daar wordt ze gelijk voor de helft eigenaar van!

2 likes

Sterkte…

1 like

Helemaal eens. Maakt het horloge helemaal af imho.

Hou dit vast👍

Heren.

Volgens mij zijn we een week te vroeg geweest:

Het is maandag Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. Toch?

“Nee.”
Ad Bergsma, psycholoog

Het slechte weer, het falen van de goede voornemens en de rekeningen die na een dure decembermaand op de mat ploffen, waren voor de Britse psycholoog Cliff Arnall in 2005 redenen om de maandag in de laatste volle week van januari te bestempelen tot Blue Monday (wiki).
Maar volgens psycholoog en geluksonderzoeker Ad Bergsma is het allemaal flauwekul.
“Het is in de hoofden van mensen gaan zitten en elk jaar wordt het sterker gemaakt”, zegt hij. Op de vraag of het misschien toch aannemelijk is dat Nederland maandag collectief een sombere dag beleeft, is hij dan ook duidelijk: "Nee."
Een dergelijke dag laat zich niet voorspellen, is Bergsma van mening. “Slechts 10 procent van de omstandigheden bepalen hoe iemand zich voelt. Voor de rest wordt dit bepaald door toevallige factoren en die zie ik niet terug in de gestelde definitie van Blue Monday”, verduidelijkt de onderzoeker.

Niet nóg zo’n dag he…

3 likes