Boetje đź‘Ť

Zojuist een horloge verkocht aan @Boetje. Prima communicatie en een snelle leuke deal kunnen maken! Kortom een aanrader om met Ben zaken te doen!

Veel plezier met je nieuwe Hamilton Ben!

1 like

Dat gaat helemaal lukken !!! Nog bedankt :+1:

Horloge overgenomen van @Boetje, helemaal volgens het boekje; horloge in superstaat en een gezellig gesprek over :watch: “what else ?!”. “Zaken” doen met Ben is beslist een aanrader! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

1 like

Deze week heb ik een horloge verkocht aan @Boetje.
Contact per e-mail en telefoon was erg prettig, de persoonlijke overdracht kort maar krachtig! :thumbsup:
Een volgende deal (koop of verkoop) sluit ik niet uit.

1 like

Tof om met Ben onder het genot van een kop koffie over de hobby te ouwehoeren en een overdracht te kunnen doen! Sympathiek en duidelijk in de communicatie. Aanrader!

gr, HJR

1 like

Op de terugweg, en in de file, van een bezoek aan Ben en z’n zoon. Netjes ontvangen in huize Boetje, collectie bekeken en mijn Breitling verkocht. Prettig zaken gedaan. Veel plezier van een schitterende Colt!

1 like

Vandaag met Ben een leuke deal gedaan.

We kwamen elkaar tegen via marktplaats maar dat maakt de deal zeker niet minder plezierig.

Goed ontvangen en een leuk gesprek gehad. Horloge was prima in orde en zoals beschreven.

Aanrader dus!

1 like

Ben vond opsturen riskant dus hij kwam persoonlijk de watchwinder afleveren !!!
Hartelijk bedankt voor de fantastische service,
Sven.

1 like

Veel plezier ermee :+1:

Gisteren een horloge overgenomen van @Boetje. Thuis bij hem afgesproken, schuimige cappuccino erbij en natuurlijk als echte WIS leuk om zijn eigen collectie even te mogen bewonderen :ok_hand:

Prettig ontvangst, horloge was zoals beschreven met alle toebehoren, prima deal gemaakt.

Ben, bedankt en wellicht tot de volgende keer!

1 like

Net een horloge van ben gekocht. Duidelijke communicatie . Top gozer.:+1::+1: Bedankt ben gr menno

1 like

Vandaag zeer prettige zaken met Ben @Boetje gedaan en een prachtig horloge van hem overgenomen , Ben was zelfs zo vriendelijk om bij mij thuis langs te komen zodat ik op mijn gemak het horloge kon bekijken.

Wat mij betreft een aanrader :+1::+1::+1:

Gr ischa

1 like

Aanrader!
Snelste verzender ooit, 5 minuten nadat betaling gedaan was al een 3-S… barcode van verzending retour!

1 like

Nu nog hopen dat hij aankomt :wink::+1:

Vandaag bij @Boetje geweest en van hem een Alpina Startimer Sunstar gekocht. Aardige kerel met een zwak voor mooie klokken. Tijdens de koffie de klok bekeken die 100% in orde is en even lekker over horloges zitten ouwehoeren!:slight_smile::+1: Bedankt Ben!

3 likes

Ben heeft mijn te koop staande Seiko overgenomen. Uitstekende communicatie en de betaling was met warpspeed overgemaakt. Netjes ook communicatie na aflevering van het horloge. Zeker een HF’er waar prima zaken mee te doen is.
Ben, nogmaals bedankt en veel plezier van de Seiko.

Groeten,
Richard

1 like

Vandaag een horloge van @Boetje ontvangen. De communicatie ging super, een heel mooi voorstel gehad met een vlotte verzending als resultaat. Ik kan niks meer wensen bij een koop.

Ben, nogmaals dank.

1 like

Gisteren een in nieuwstaat verkerende SMP van Ben gekocht! De communicatie verliep zeer prettig van het forum, telefonisch tot app, Ben communiceerde snel en duidelijk!

Gastvrij ontvangen en ruim de tijd gekregen om het horloge goed te bekijken, dit heb ik als zeer prettig ervaren. Horloge was, zoals verwacht, 100% in orde. Bij mijn koop kreeg ik tevens nog een reisetui van Omega erbij, leuke bijkomstigheid! Naderhand nog even gekletst over horloges en toen weer huiswaarts, met een totale reistijd van 4 uur maar die het totaal waard was!!

Ben nogmaals bedankt en wellicht tot een volgende keer!

Groeten Ramon

1 like

Vandaag een horloge aan @boetje verkocht. Prettige en vlotte communicatie per pb. Vandaag met een bakkie en een praatje horloge overgedragen.

Aanrader als koper en bovendien een aardige kerel. Top dus.

2 likes

Heb niks gekocht van of verkocht aan Ben, maar heb een schakel voor mijn Carrera mogen ontvangen van hem helemaal gratis. Heb nog aangeboden om een symbolisch bedrag te geven maar dat was niet gewenst. Lijkt mij niet uitgesloten dat wij in de toekomst een deal kunnen sluiten. Heb je privé al bedankt, maar dit mag wat mij betreft ook in het openbaar. :thumbsup:

6 likes