Bordewolf

@bordewolf reageerde op mijn gezocht-advertentie voor een MN-bandje, waarna we snel een goede deal konden sluiten! Fijn zaken doen, echt iemand die de forumgeest belichaamt! :ok_hand:

1 like

Zopas een horloge overgenomen van @bordewolf.

Super vlotte transactie, goed contact in vertrouwen, Ik kan hier niets slechts over zeggen. Topper!

2 likes

Bandje overgenomen van @bordewolf , vlotte communicatie bandje snel verstuurd. Aanrader!

1 like

Handvol nieuwe Natobandjes overgenomen van bordewolf. Razendsnel geleverd tegen een afbraakprijsje. Eerste band is vandaag al in gebruik genomen :+1:

2 likes

Bandje overgenomen van Bor. Goede prijs, goede communicatie en vlotte afhandeling.
Would do again zaken with!

Thx @bordewolf

Horloge overgenomen van @bordewolf. Een prima deal en prettige communicatie! Zo doen we ze graag! Bedankt Bor! :beers:

1 like

Horloge overgenomen van @bordewolf Zelden zo snel een horloge gekocht en opgestuurd gekregen. Prima communicatie en afhandeling :smiley: Aanrader

Mooie Submariner overgenomen van @bordewolf. Vlotte communicatie en afhandeling. Een topper!

1 like

Mooie band voor mijn Tudor overgenomen van Bor! Hij was zo vriendelijk om mij thuis te ontvangen voor de overdracht.

@bordewolf; bedankt voor je geduld en tot een volgende keer!

1 like

Kanagawa dial verkocht aan @bordewolf. Vlotte en plezierige deal. Aanrader.

1 like

Vandaag van @bordewolf zijn blauwe Grand Seiko SBGV225 ontvangen, wat een topklok!

Bombproof verpakt, goede communicatie en snelle afhandeling, top :ok_hand:

Graag tot een volgende Bor!

1 like

Mooi Nubùùùhck bandje over mogen nemem van @bordewolf
Prettige communicatie, snel handelen. :+1:

1 like

Ik heb in november 2020 een Grand Seiko met plezier van @bordewolf over genomen.
Maar toen had ik nog geen rechten om hier een berichtje achter te laten. Bij deze alsnog!

Aan de keukentafel met een glas wijn ontvangen, nog even over de stand van zaken in de horlogewereld gesproken en uiteindelijk tevreden met een volle tas weer naar huis!

Bedankt Bor!

3 likes

Wijzerplaat van @bordewolf overgenomen, alles vlot en plezierig geregeld.

Bor bedankt. :+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @bordewolf. Fijne communicatie vooraf en de overdracht verliep netjes en vlot. Warm aanbevolen!

1 like

Afgelopen weekend een horloge gekocht bij Bor en ben er erg blij mee.

Het horloge was zoals beschreven en eigenlijk nog mooier :grinning_face_with_smiling_eyes:

@bordewolf, nogmaals dank voor de vlotte deal!!

1 like

Bandje verkocht aan @bordewolf. Vlotte communicatie en snelle betaling , kortom aanrader om zaken mee te doen!

Bedank voor de vlotte deal!

1 like

Mod spulletjes overgenomen van @bordewolf snelle deal en dito verzending. Top dus!

1 like

Vanguard band gekocht van @bordewolf

Hele vlotte deal, snel verzonden, top!

1 like

Rolex Jubilee overgenomen van @bordewolf.

Snel de deal gesloten, goede communicatie en dag na verzending al in huis.

Bor is een aanrader en nogmaals dank! :slight_smile:

2 likes