Brandweerman 🚒 Vraagt om hulp!

image

Van hun website:
A watch that pays homage to the Fire Servic

Printed around the perimeter of the dial is the exact checkered markings design from the side of a British fire engine

Placed inside the crown is an inset made from a 1920’s British brass firefighter’s helmet.

William Wood straps made from cast off Angus Duraline British fire hose rubber.

Hier de volledige link: https://williamwoodwatches.com/products/thebluewatch

(Ps ik sta niet in voor kwaliteit of duurzaamheidsproeven Haha)

Yes! Ook leuk. (Uit het archief).

2 likes

Zeggen dat G-Shock niet je ding is is net als zeggen dat je wijn niet lekker vindt. Er zijn zo veel soorten dat er altijd wel een bij is die je lekker vindt.
De DST-W310 is gewoon de ultieme brandweerklok. analoog afleesbaar en altijd op tijd.

Nog maar 363 dagen :joy: hou vol

1 like

+1 … schrikkeljaar. :sunglasses:

2 likes

Deze is wel mooi zeg, heb je toevallig een ref nummer?
Kom alleen een pepsi variant tegen

Zit ook niet mee

1 like

Ball Roadmaster GMT
Thats it :hugs:

1 like

Deze heeft alle tests op internet al wel doorstaan.
Is bij mij over.

3 likes

Beste (werk) beater die ik om de pols heb gehad.
Niet stuk te krijgen, fijn dragend, suoer afleesbaar en een mooi stukje horlogerie om de pols.

1 like

http://www.scottishwatches.co.uk/2019/08/27/review-is-citizen-promaster-tough-watch-tough-enough/
Ik zou voor de Citizen Promaster Tough gaan.

Monocoque behuizing, speciale krasvaste coating en Eco-drive dus hoeft heel lang geen nieuw batterijtje in.

Ook in zwart en blauw te krijgen, met of zonder cijfers, op staal of rubber, ook in titanium.

5 likes

Misschien The Snyper-lighter. Een horloge die wel tegen een stootje kan maar dan mét aansteker!!! Kun je je eigen fikkies maken :smiley:
Heb wel het idee dat die wat over het budget is

Edit: de vanafprijs valt mij mee, is vanaf €1200 excl aansteker :ok_hand:t2:

Een Classic Citizen Aqualand Diver 200M, laat je nergens in de steek!

Khs shooter! De nieuwe versie heeft zelfs saffierglas.

20atm, lichte kast, superkwalitatieve nato, en tritium

1 like

In " geen tijd " ruim honderd reacties op de vraag van een hulpverlener die met oud en nieuw nog vuurwerk op zich zag afkomen, hetgeen niet zwaar genoeg kan worden bestraft :scream:
Hulde H.F leden, en de beste wensen van ondergetekende.

3 likes

Met titanium band draagt erg prettig. Ook geweldige lumen.

3 likes

Mooi!!!

2 likes

Voor klussen gebruik ik standaard een Luminox. Ding is niet kapot te krijgen!! Al meerdere keren gevallen, etc.

Als het er niet te ruig aan toe gaat zou ik ook een Sinn adviseren.

2 likes

Wat @Spierbundel zei. De Oceanus OCW-T200SLE-2AJR. Lichtblauwe sunburst dial, tough movement, radiosync, etc etc etc. Betere bang for buck kun je niet krijgen in termen van prachtig afgewerkte end-of-days horloges.

Of voor 300 ball’n de Citizen radio controlled Eco-Drive AS2050-10E:

Ik heb zelf een oudere mineraalversie van zo’n ding gehad, en de Camel-kleurige chrono met saffier en 200m WR is ook nog te koop, maar rustiger is in mijn optiek beter. :slight_smile: