Braun?

Gisteren bij Marc Lange deze om de pols gehad: een zwaargewicht (het horloge… Marc ook maar op zijn vakgebied !)

Dat vind jij, in ieder geval. Ik vind het een bijzonder cool en onderscheidend horloge. Niet mainstream en dertien in een dozijn. En het feit dat dit model uit 1957 nog steeds in de collectie zit, zegt iets over de kracht van het ontwerp.
Ik heb er toevallig vorige week een besteld voor m’n vriendin.

Euh… ik zei toch ook niet “een lelijk ding” :open_mouth: … niet zo overgevoelig, hoor! :stuck_out_tongue:
Ik doelde op het verhaal uit het bijgevoegde linkje, te weten hoe Ventura haar merknaam verloor in een rechtszaak met Hamilton.

Ah, dat haalde ik niet uit wat je schreef. Er worden op HF regelmatig meningen als feiten gepresenteerd. Daar heb ik moeite mee. Vandaar een beetje (niet gevoelig bedoeld :wink:) tegengas.
Maar dat verhaal over het merk Ventura is inderdaad geen fraai verhaal.:slight_smile:.

Ok… Gedaan. Op eBay vandaag.

Eerst nog gemaild met Marc die de Alpha 2 in diverse versies in de aanbieding heeft. Maar toen kwam de Alpha 1 voorbij op eBay. Ontworpen door Hannes Wettstein zelf (ipv zijn studio). Nieuw, nooit gedragen. Mine. Foto’s volgen.

1 like

Braun IS design.
Weet ik nog uit mijn tijd in Eindhoven.

Ja, mooi ding, ik zou zeggen, doen!

En, hij doet het nog.
Weet je veel over naar wie je over 30 jaar nog terecht moet !?

Grt.