Breitling Aerospace - Uit het luchtruim

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

In dit geval kan ik er wel iets bij voorstellen omdat ik deze foto’s ook heb gemaakt voor een advertentie. Ik wou gewoon graag het verhaal delen wat ik erg bijzonder vond (mijn referentiekader, misschien krijg jij ze dagelijks per vliegtuig geleverd ;)). Verder noem ik nergens een prijs, een link naar een advertentie of waar hij überhaupt te koop staat, waar ik overigens dan wel PB’s over krijg.

Ik ben graag helder over mijn horloges, wat ik ervoor heb betaald en of ik ze ga dragen of ga verkopen en waarom. En voor mij betekent dat in deze week dat ik een gerestaureerde Seiko 5 (zie vintage gedeelte) van een tientje wel ga houden en deze Breitling niet (want quartz).

Het is in ieder geval niet mijn intentie om hier aandacht te genereren voor verkoop, anders zou ik het wel iets beter doen en zou ik waarschijnlijk ook vrij snel een moderator in mijn nek krijgen.

Mooi verhaal! Bedankt voor het delen! Zou 'm overigens lekker zelf houden. Maar ja, soms moet er natuurlijk ook wel 'ns wat door naar een nieuwe blije eigenaar.:slight_smile:

Ik zeg: Houden !
Je hebt nu voor weinig geld een prachtige klok, en bovendien is het verhaal erachter onbetaalbaar! Dat vergeef je jezelf niet, als je daar afscheid van neemt…Helemaal top! (tu):)-D

Dick

Van zo een verhaal word je instant blij , bedankt om te delen.

Ik ben dan ook een groot luchtvaartfanaat :wink:

+1

Helemaal mee eens, krijg je spijt van als je hem verkoopt!!!

IWC3799 Schreef:

+1

Helemaal mee eens, krijg je spijt van als je hem
verkoopt!!!

vind ik misschien als verzamelaar/niet.flipperaar misschien ook. maar er zijn ook horlogeliefhebbers die ook anders v deze hobby kunnen genieten. zoals t opknappen en flipperen.

gschoots gaf al aan dat ie meer v n seiko5 automaatje kan genieten dan v deze quartz. zo kan ie op n voor hem leuke manier zn hobby ea mee bekostigen.