Als je echt 1300 euro te veel hebt, geef ze dan gewoon aan mij. Ik kom er steeds te kort.
Met vintage horloges zou je eigenlijk meer moeten willen betalen; je krijgt simpelweg waar je voor betaald. Het ziet er in dit geval matig uit, een wijzerplaat is over het algemeen een van de moeilijkere dingen om schoon te maken/te restaureren en dit is ook niet echt een courant model/courante staat.
Zoek ook op andere plekken naar dit model; prijzen op chrono zijn over het algemeen aan de hoge kant. Je kunt ook op eBay zoeken onder verkochte items om een idee van prijzen te krijgen, bijvoorbeeld.
Het hangt er van af wat je er mee wilt, maar ik denk dat als horloge liefhebber dit niet echt een goede koop is.
De vintage horlogemarkt is sowieso een beetje een mijnenveld; doe heel goed onderzoek naar het betreffende horloge en prijs, en vraag het (zoals je hebt gedaan) hier of ergens anders ook nog even
Ok jammer maar idd goed dat ik hier nog even geraadpleegd heb. Ik nog even verder rondkijken dan👍
Met zo’n naam is dat niet veel geloofwaardig
Als je naar de wijzers kijkt zien je die duidelijk en strak. Dus het plexiglaasje is waarschijnlijk al nieuw.
Iemand wil dik verdienen aan een oude breitling. En die hoopt op iemand die zich stuk staart op het merkje.
Was bijna gelukt
Heel hard weg lopen… hier klopt nagenoeg niks van
Zeer verstandig hoor, je gaat ook geen water naar de zee dragen, En wat die Breitling betreft, ik denk dat ik er ooit 250 euro op geboden heb, als ik mij niet vergis. Meer is die brol ook niet waard
Jij bent ook niet verlegen he
Jawel, maar niet op forums, daar kan ik me helemaal laten gaan.
Ik heb nog een ruimte thuis die ik zou willen laten opknappen, dus kan wel wat centen gebruiken… ik toon jou even over welke kamer het gaat, daar zo…
De vorige keer heb ik je gezegd dat je de tuin moest sproeien, maar nu heb je wel wat overdreven met sproeien hoor, maar goed dat je een tuinman hebt, Hou je maar bezig met horloges,
Is de kanoverhuur in je slootje niet winstgevend genoeg?
Aan een wijzerplaat poetsen werkt niet. Dat wordt altijd huilen. Verder - zelfde teneur hier, kijk verder. Dit is 'm gewoon niet. Beste is om je eerst wat beter in de materie te verdiepen, want in vintage Breitlings wordt enorm gekloot met onderdelen die al dan niet origineel zijn, maar weer net niet kloppen met de rest van het horloge.
Ik doe het elektrisch nu… kan je meer vragen voor een uurtje.
Zelfs als je hier met een hogedrukspuit overheen gaat wordt het er nog beter op.
Wat vintage betreft is het zo dat je beter meer kunt betalen voor een net exemplaar, dat betaalt zich bijna altijd terug. Slechte exemplaren kosten qua aanschaf minder, maar zullen ook minder hun waarde houden, terwijl nette blijven stijgen, al is dit wel afhankelijk van model, merk en soort uurwerk.
Dit is juist, Als vintage horloges er goed uitzien zijn ze waardevast, en brengen bij verkoop altijd meer op, maar de inkoop daar valt en staat alles mee,
Ramp.
Net even de uurwerkfoto bekeken, uitvergroot. Total disaster - heeft snel groot onderhoud nodig. Meerdere honderden euro’s bij een vintage chrono, als je topwerk wilt.