Breitling Navitimer automatic 35 - nov-2023 z.g.a.n. €2999,-

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Breitling Navitimer automatic 35 - nov-2023 z.g.a.n.

In verband met de komst van een nieuwe aanwinst, heb ik besloten mijn collectie wat uit te dunnen. Ondanks dat dit echt een prachtig horloge is, droeg ik het eigenlijk niet en ik verwacht dat hij zeker in de box blijft met de komst van de laatste NA .

Merk en model: Breitling Navitimer automatic
Diameter: 35 mm
Leeftijd: 6 nov 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eerste eigenaar, nieuw gekocht.
Factuur en/of certificaat: bon ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: geheel compleet zie foto’s Nederlands geleverd
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen heeft de voorkeur verzenden, kan tegen PostNL tarief en met risico van koper. Betaling via bankoverschrijving.
Conditie (krassen, werking etc): absoluut zeer netjes, ik kan alleen op de sluiting en band wat zeer lichte swirls vinden. Op de foto zeker veel erger dan in real life. Niks schokkends. Zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Breitling automaat
Nieuwprijs : €5200,- nu slechts €3600,-

Catalogus krijg je erbij.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).












31 likes

Omhoog :blush::+1:t2:

2 likes

BAM!! :boom::boom::exploding_head:
De prijs gaat naar de absolute bodem €2.999,-. :open_mouth: Vast en geen (in)ruil.

2 likes

En een weekend up :arrow_up:.

1 like