Ik vind het ook een mooi woord. Beter dan banquet diamanten.
Toch verwacht ik niet van een HF’er het advies om die replica maar gewoon te dragen.
Vanuit de liefde voor de hobby niet.
Vanuit ‘doe lekker wat je wilt’… - een zin waar jij bijna patent op hebt en verdient - wel
Dat iemand ooit zegt tegen je: hé cool horloge, mooie Breitling.
En dat je dan zelf denkt ja shit dit ding is gewoon namaak, heeft niks met het merk van doen.
Ik zou sparen voor een echte, en op de weg er naartoe wat leuke echte horloges uitproberen om erachter te komen welke stijl mij het beste past.
NIET MET REPLICA ROMMEL.
I’m impressed
Nog los van de treurigheid, de namaak horlogeindustrie zit vol met crimineel geld, afpersing, uitbuiting, kinderarbeid en zo verder. Uitermate smerige industrie en handel. Kennelijk voor sommigen geen bezwaar om daaraan mee te doen. Treuriger dan dat wordt het niet.
een turquoise aubergine misschien
Waardig? Als je hiermee loopt heb je geen eigenwaarde, en ben je waardeloos
Misschien toch maar kijken aar een seiko 5 dan, wordt trouwens m’n eerste echte horloge da
Heel goed! En blijf hier gezellig hangen. Voor je het weet heb je een echte om je pols en zeg je “weet je nog met die navitimer”.
Knetter nep…
Daarentegen you can’t go wrong with a Seiko 5
Nope
Ik zie niet direct een rode vlag, alles lijkt echt.
Ik zie ook geen grote problemen, behalve wat uitlijnings-dingetjes op de wijzerplaat (de print zelf). Je zou 'm open moeten hebben voor zekerheid.
Is aan de hand van de foto niet definitief vast te stellen.
Op het eerste gezicht prima, maar het kan ook zomaar een goede replica zijn.
Vind alleen die uitlijning er zo ver naast lijken. Of denken jullie dat dat de hoek van de foto is?
Dat is alleen een argument als de print niet overal op dezelfde hoogte zou zitten, zoals je soms hebt wanneer wijzers onuitgelijnd lijken.