Had je deze al? Mooi hoor
Jazeker bijna 3 maanden nu.
Al jaren verliefd op de Aerospace. Ik ga morgen naar een juwelier om er een te kopen. Ben benieuwd welke jullie mooier vinden. Een grijze of een blauwe:
- Blauw
- Grijs
0 stemmers
Grijs combineert lekker met een hoop banden.
Heel mooi! Is dit de 42mm? En wat is jouw polsomtrek als ik mag vragen?
Grijs.
Ik vind de Aerospace ook geweldig interessant
Ondanks dat ik zelfs de 46mm makkelijk om kan heb ik voor de 42mm gekozen omdat je dan een stukje band aan de 12 en de 6 zijde ziet, gewoon veel gaver
Ik heb een redelijk platte pols van 20,5-21 cm, aan deze band zit dus één extra schakel en ik heb eigenlijk nog een halve nodig. Omdat er geen halve zijn moet er een hele komen, waarna ik de microverstelling iets kan opschuiven.
Bedankt voor de informatie! Ik ben voornemens binnenkort de zwarte te gaan halen en twijfelde een beetje of de 42mm de goede grote zou zijn op mijn 20cm pols. Na dat ik jouw foto’s heb gezien weet ik in ieder geval dat dat qua grote prima moet kunnen👍🏻
Zeker wel
Hier nog een paar polsfoto’s, hou er rekening mee dat je dus wellicht een extra schakel nodig zou kunnen hebben
Dat leer staat hem ook goed! Zelf wil ik de rubber mesh look band er ook bij gaan halen
Zijn allemaal tof. Toch staat de meshband het tofst 🤷🏻
De laatste tijd keek ik veel vaker naar B.
Zeker ook door de vaak mooie plaatjes van @anon53002072EV en @SAT en vanmorgen de knoop doorgehakt hier mijn nieuwe aanwinst.
Oe JALOERS !!
Dit is het oude model. Mijn inziens een stuk minder mooi dan de net iets nieuwere, de Avantage. Blauwe heeft ook wel korte pootjes lijkt
Ik zou de premium bij de juwelier laten Adil en een nette zoeken via het forum.
super foto hoor
Ja klopt wel. Hij heeft ook een wat nieuwere. Die ga ik ook passen, maar is wel buiten budget helaas. Wat bedoel je met korte pootjes?
Hoop voor je dat dit “voorbeelden” zijn en niet waar je uit moet kiezen; zijn beide rond gepolijst.