Breitling Only Deel II (Deel 1)

Nieuwe aanwinst… :+1:

2 likes

Zit er al een paar jaar bij…
en met plezier.

Whooow :star_struck: heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Thanks!

25 likes

24 likes

24 likes

Als ik m’n Aquaracer niet al gekocht had… Zucht…

1 like

Gooi 'm ff in het Blauw… :wink:

1 like

Gewoon super strak en mijn inziens de beste maat 42mm. heb hem als alternatief voor mijn (helaas verkochte Submariner) als er weer een 114060 “voorbij komt” gaat de SuperOcean weer in de etalage) :wink:

17 likes

Klats! Gefeliciteerd.

Na de verkoop van twee horloges via het forum de tijd genomen om tot een keuze te komen. Het moest een horloge voor altijd worden :thinking:, de zogenaamde klatser. Er is uiteraard genoeg keuze maar budget speelde een rol evenals het gevoel van “waar voor je geld”. En, ik wilde er een met een robuuste, wat stoere uitstraling.
Kwam uit op een Breitling. Geen chronograph, mij iets te druk en tsja ik gebruik geen stopwatch en/ of Tachymeter.
Maar een GMT vind ik wel iets hebben, handig voor de zomer- en wintertijd in de gaten te houden.
Onzin natuurlijk, maar vind het gewoon mooi.
En een blauwe wijzerplaat, blauw nu eenmaal mijn favoriete kleur.
Grootte was nog een ding, kon niet van tevoren passen maar nieuwste model is nu eenmaal 45 mm en ik ben nu niet de kleinste van het stel, dus dat op de gok.
Goed zoeken op het web om te kijken waar aan te schaffen, dat raad ik een ieder aan, scheelt behoorlijk in de duiten.
Gister naar Friesland getogen om hem een paar dagen na bestelling en kleine aanbetaling op te halen.
Alles helemaal zoals verwacht, band op maat gemaakt en super tevreden op z’n zachtst gezegd.
Bij de juwelier nog een kettinkje voor moeder de vrouw gescoord, altijd goed om mee thuis te komen.
Dan wat foto’s, geprobeerd om de verschillende lichtinvallen vast te leggen.

39 likes

Ondanks het forse formaat van 45 mm draagt dit horloge heel prettig en licht. Blijft een fijne klok wat mij betreft.

25 likes

Wat een topper. Avenger Bandit toch?

1 like

Ja, prachtig :heart_eyes:

18 likes

17 likes

Op deze zonnige dag misstaat de rainbow zeker niet

23 likes

16 likes

Klopt helemaal! En dankjewel!

1 like

15 likes