Breitling Only Deel II (Deel 1)

Knaller! Gefeliciteerd.

Bleh…
Kan geen variatie lekker gevonden krijgen.

Wel gek, dat je zo’n afkeer kan hebben richting een etenswaar .

1 like

Na bijna 2 weken onafgebroken de Aerospace te hebben gedragen, vandaag deze KLATSER om

Heel ander horloge hele andere uitstraling

22 likes

Wat profiteren van wat zon :sunglasses:

25 likes

Deze…

Eén van de mooiste als je het mij vraagt. Maar ik vraag me altijd af; zijn dat geen enorme zweetbandjes?

1 like

@Jasper Erg dik zo’n 806 Cosmonaute. Heeft het veel “moeite” gekost om aan de 24-uurs aanduiding te wennen?

De onderkant is rubber…vaak met adem gaatjes. De vraag is idd hoeveel het canvas aan de bovenzijde ademt…

20 likes

Kunnen we snel andere foto’s op deze post plaatsen dat ik deze Endurance Pro niet meer zie :scream: :sob:

2 likes

Nou ik heb staal, rubber en deze canvas voor mijn BreitlIng. Door de binnenkant valt dat reuze mee. Het is inderdaad een soort rubber wat @daffie zegt zodat hij lekker stabiel op de pols ligt. Toch zweet dit minder dan mijn rubber pro diver band.

3 likes

16 likes

25 likes

21 likes

Ook tof :+1:

1 like

Iets anders vandaag…Madame haar Galactic 36 :ok_hand:

15 likes

Tof ding!

11 likes

Hallo,
Ik ben op zoek naar een SOH II en vroeg me af of iemand nog tips heeft voor een goede Breitling Ad die mooie kortingen geeft. Ik woon in het oosten van het land maar vind het niet erg er een eind voor te rijden.
Alvast bedankt.

Er waren vroeger een paar modelen in Roermond Outlet maar ben ik al lang niet meer geweest…

e16acad341d7d9836f63ba0566abd091585bcd38_1_375x500

f1220a13e2002d531d69fd054f6b11bed323a17b_1_375x500

…maar ik wil ook weten waar we een mooie korting kunnen krijgen voor een nieuwe :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bedankt voor de tip, ik zal morgen eens bellen om te vragen of ze er op dit moment ook liggen.

Ik zag hier op het forum in oude post regelmatig voorbij komen dat 20 tot 25% korting op een nieuwe Breitling wel te regelen moet zijn dus ik was benieuwd bij welke AD’s dat was