Kunnen we snel andere foto’s op deze post plaatsen dat ik deze Endurance Pro niet meer zie

Nou ik heb staal, rubber en deze canvas voor mijn BreitlIng. Door de binnenkant valt dat reuze mee. Het is inderdaad een soort rubber wat @daffie zegt zodat hij lekker stabiel op de pols ligt. Toch zweet dit minder dan mijn rubber pro diver band.
Ook tof 
Tof ding!
Hallo,
Ik ben op zoek naar een SOH II en vroeg me af of iemand nog tips heeft voor een goede Breitling Ad die mooie kortingen geeft. Ik woon in het oosten van het land maar vind het niet erg er een eind voor te rijden.
Alvast bedankt.
Er waren vroeger een paar modelen in Roermond Outlet maar ben ik al lang niet meer geweest…

…maar ik wil ook weten waar we een mooie korting kunnen krijgen voor een nieuwe 
Bedankt voor de tip, ik zal morgen eens bellen om te vragen of ze er op dit moment ook liggen.
Ik zag hier op het forum in oude post regelmatig voorbij komen dat 20 tot 25% korting op een nieuwe Breitling wel te regelen moet zijn dus ik was benieuwd bij welke AD’s dat was
Als iemand geeft mij een adres met 20% korting, ben ik zaterdag daar !!
met 25% neem ik morgen vrij… 
Bij ons in de buurt is max 10/12%… ofwel moet je 2 of 3 tegelijk kopen dan krijg je misschien 15%
Prachtig 
Juwelier Kramer te Franeker (Chrono 24), recent een nieuwe Avenger GMT 45 aangeschaft. Alles tip top en een scherpe prijs.