Breitling Only Deel II (Deel 1)

OK dan.
Dan zal ik ze vandaag of morgen ook wel op kunnen halen.

1 like

15 likes

Het was even wachten, maar mijn Colt is ook weer terug van een verse Full service inclusief nieuw glas😎

19 likes

20 likes

Gefeliciteerd met de hereniging. Maar even ter indicatie hoeveel weken heeft het bij u geduurt?

1 like

Ben hem 4 weken kwijt geweest bij Paul van Zeeland.

1 like

Top dank voor je antwoord. Kan ik denk ik dan volgende week een telefoontje verwachten. Zat bij mij helaas vochtschade bij terugkeer van herstel voor verkoop. Dus dan schat ik dat een full service tijdspad plus een week wel in de lijn der verwachting ligt.

Schitterend! Van Jaap gekocht? Vind hem geweldig maar heb er de pols niet voor :pensive:

1 like

Terug van weggeweest, hij kan er weer een paar jaar tegenaan :slightly_smiling_face::+1:

22 likes

Nouhou!

Ik ben nog niet gebeld…

Geniet ervan!

2 likes

Dat gaat wel lukken :slightly_smiling_face::+1:

23 likes

Komt op ‘t Duitse forum een Tabarly Rallye langs.
Is dit mooi? Ben bang dat ik zoiets over een tijdje nog mooi gaan vinden…

4 likes

It’s an acquired taste, zouden de Engelsen zeggen. Deze Breitling staat in ieder geval niet in mijn top drie (ook niet in mijn top 10 trouwens😂)

3 likes

23 likes

:heart_eyes:


24 likes


Ook hier weer een nieuw werkpaardje.

23 likes

Mijn eerste dure horloge. Blue Angels Lim. Ed. 1000 stuks. Nieuw gekocht in Antwerpen in 1993. Voor om en (na)bij 80.000 BFr. (zo’n 2000 euro).
Verkocht eind 2003 voor een 1000 euro als ik me goed herinner. Toch wel wat spijt dat ik die verkocht heb. De eerste jaren vaak gedragen in roulatie van met een Sub (bijgekocht in '94)
Enkele foto’s van 2003 net voor ze afgehaald zou worden door de koper, shark bandje is niet het originele, is wel een echt Breitling bandje, origineel was het een blauwe croco maar die was door de jaren heen tot op de draad versleten.


17 likes

17 likes

:crazy_face:

3 likes

Zo voor de avond

13 likes