Breitling Only Deel II (Deel 1)

@Boetje , ik ben zojuist gebeld door E v Baal dat de Navitimer weer thuis is.
Zaterdag ff oppikken zodat ik zondag lekker kan shinen op t terras.

25 likes

Ik blijf deze blauwe plaat geweldig vinden!

17 likes

Avond sunburstje…

18 likes

22 likes

Hoe werkt zo een kompas als ik vragen mag?

Bedoel je bij mij? Echt geen idee hahaha :rofl:

1 like

Breitling gaat wat aankondigingen vanmiddag…

Lijkt op een chronograaf

3 likes

Ben benieuwd!

Nieuwe chronomat. Voor iedereen via de site te volgen👍🏻 (In ieder geval zo begrijp ik de mail😂)

Net gedaan! Was knap, mooi horloge ook.
Breitling is echt helemaal terug (voor mij).
Great job Georges!

Die prijzen :roll_eyes:

2 likes

Hier dus de nieuwe Breitling Super Chronomat

Brad Pitt vindt 'm mooi dus ik wil 'm ook.

1 like

Ze zijn echt mooi naar mijn mening. Zou zo een Chronomatje wel lusten. Maar wat een berg geld!

Ik herken het, maar volgens mij is het gezichtsbedrog. Het hangt er echt vanaf onder welke hoek je naar de wijzer kijkt. Volgens mij maakt Breitling geen hoogstaande superquartz waarbij de wijzer een halve mm afwijkt van de startstand. :wink:

1 like

Oude troep :wink::wink::wink:

11 likes

Terugkeer van de analoge UTC module ook, geweldig !

Ben persoonlijk geen fan van de nieuwe modelen. Is een chronomat met keramische lunette en 4 jarige kalender nog wel een chronomat…

Maar dat terzijde ben ik een beetje in dubio. Enerzijds zijn ze allemaal best onderscheidend en karakteristiek. Aan de andere kant zien we dat dit echt een model is bedacht door marketeers. Waarbij gekeken is naar de trends. En een paar dingen uit de geschiedenis 1 op 1 zijn overgenomen.

Niet zo zeer naar onderscheidingsvermogen.

De 4 jarige kalender in dit type horloge kan ik echt niet aanzien. De andere kan ik nog een beetje begrijpen waarom het mensen aanspreekt.

Ik hoopte er ook op dat het door de stand van het horloge kwam. Maar bij mij echt iets van speling. Eerdaags maar even langs de dealer.

Dan spreken we over een ander probleem ja, valt netjes binnen de garantie, toch?

1 like

Dat mag ik hopen ja