Herkent iemand met een B01 uurwerk dit geluid als normaal?
https://drive.google.com/file/d/1VQUXL0ksm1EvjZG0UmRD7QxEadHHP3L4/view?usp=drivesdk
Vraagje aan de B01 uurwerk eigenaren. Hoe hoorbaar is bij jullie de ratel? Heb net na 6 weken eindelijk mijn navi terug . Na die in totaal 1 dag in bezit te hebben gehad. Dus ik moet er nog een beetje aan wennen. Het eerste wat mij opviel is dat toen ik hem met de wijzerplaat naar beneden op tafel legde ik zonder mn oor ernaartoe te bewegen de balans kon horen tikken. Dat vind ik best leuk. Bij mn andere horloges moet ik daarvoor met mn oor op minder dan 30 cm afstand goed luisteren.
Maar nu plof ik met mijn elleboog op de leuning van mijn stoel met voor het eerst dit horloge om en toen viel mij dit geratel op. Wss volstrekt normaal maar na al een keer een mankement te hebben gehad nadat I bij het servicecenter is geweest ben ik toch benieuwd of dit algemeen zo is of een beetje varieerd of dat ik morgen er weer mee terug kan om na te laten kijken.
Overigens is er wegens een verhuizing en de nieuwe strategie van Breitling helaas een AD minder in Nederland. Breitling heeft de verhuizing gezien als het sluiten van een winkel en openen van een nieuwe. Waarna helaas Breitling blijkbaar niet verder wilde als voorheen. Lijkt erop dat Breitling waar kan via de webwinkel en boutiques only wil gaan verkopen (dit is enkel een gevoel op basis van de ontwikkelingen waarbij Breitling meer zelf is gaan verkopen.). Zonde want met een juwelier bouwen mensen een band op. Daar zien ze je het product toch vaak voor het eerst wanneer je voor iets anders komt kijken.
Ps. Laat me even weten als dit beter in een eigen topic past.
Herken dit totaal niet. Hoor m alleen bij goed luisteren bij handmatig opwinden
Heb de vraag maar bij Breitling neergelegd. Heb is bijna even luid als de rotor van een 7750 maar de roto staat stil bij deze beweging. Ze hebben mij net gemaild met verzoek om het serienummer om de servicehistorie te bekijken. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Ik zou wel een mooie breitling willen aanschaffen van minimaal 45. Dan kan ik ook een beetje meepraten hier.
Die PREMIER B21 CHRONOGRAPH TOURBILLON 42 BENTLEY LIMITED EDITION
is minimaal 45 maar waarom moet het minimaal zoveel kosten .
Maar nu serieus waarom minimaal 45? Grote polsen?
Pols.is 20 en mijn horloges allemaal 44 en 45 en die staan goed
Hang in there, hou vol, niet wanhopen., het komt goed. Zeg deze mantra 50x per dag
En je zult zien… het gaat goedkomen
Heb bericht dat het binnen de specificaties valt. Hoewel ze daarna aangeven dat het zoemen van de rotor kan zijn maar dat herken ik inmiddels wel goed. Zorgen zijn redelijk weggeebt. In de toekomst maar eens in persoon langs gaan. (Moet toch een excuus hebben om een keertje in een boutique een kijkje te nemen
)
Voorkeuren wat stijl betreft?
sommige avengers vind ik mooi of een endurance, mooie grote klok zeg maar. ik zie er nog meer welke ik mooi vind dus is wel moeilijk te zeggen
Owh een klok ik dacht een horloge. Die ken ik nog niet in die modellen
Niet mijn smaak persoonlijk maar deze drie weten zelfs mij te boeien. Opvallend het verschil in dikte.
15 mm dik …
Mijn pols is ook 20cm en heb een 44mm, een 42mm gehad en nu een 43mm Breitling. Allemaal prima formaten voor zo’n grote pols. 45 hoeft echt niet perse. Maar… Vooral dragen wat je mooi vindt, dat is het belangrijkste.
Zelfs 39mm stond niet stom:
Goed filmpje, tnx