Breitling Only Deel II (Deel 1)

Topper, een crosswind special?

1 like

De onderstaande modellen dit weekend gepast. En daar waar bijvoorbeeld een Datejust 36mm me prima past lijken deze 36mm (unisex) modellen me te klein en begin ik sterk twijfelen of ik ze wel moet halen. Vind ze persoonlijk toch wel erg klein ogen… Eens?

6 likes

Meer voor de vrouw denk. Ik vind de groene wel wat hebben.
Heb nog een 13340, us wat grover dan dit

1 like

Ja de crosswind special A44355 :grin:

1 like

Opzich niet echt te klein. Maar kan mij voorstellen dat 38 a 40 beter zou passen.

1 like

Zeker niet doen bij twijffel. Heb het zelf 2 keer gehad, een breitling horloge gekocht waar ik bij aanschaf al dacht is die niet te klein.
Wil je een 36mm zou ik voor een chronomatje gaan.
Een chronomat draagt als een 36mm,
Doordat de bezels bij breitling groot zijn is de wijzerplaat erg klein.
als jij van de windrider serie kan genieten, zou ik zelf minimaal een chronomatje 39mm halen.
En als jij echt wil genieten haal je een crosswind 43mm :stuck_out_tongue_winking_eye: zou ze zowizo eens gaan passen.
Het aantal mm zegt niks breitling draagt altijd kleiner. :+1:

2 likes

Blauw blauw blauw

14 likes

39mm chronomat is de perfecte maat al zeg ik het zelf :+1::+1:

1 like

Ja, 39mm is inderdaad beter!

Zo voor het eerst een bandje van de Breitling vervangen. Rubber zit toch lekkerder totdat ik een schakel voor de stalen band heb. Als iemand zo een schakel heeft of twee dan houd ik mij aanbevolen.

11 likes

Mooi die crosswind special!! Heb je ook de special band erbij mooiste piloten band ooit speelt super met het licht.

Was mijn mooiste Breitling ooit gehad denk ik.

9 likes

Heey bas,
Nee helaas niet,heb hem wel eens op de 350a gehad.
maar moet eerlijk zeggen dat ik deze klok het liefste op rubber draag.

Er is toch ook een gematteerde versie van de crosswind special?

1 like

16 likes

Is de chronomat blackbird geloof a44359
Zelfde uurwerk totaal andere kast puchers

Die ken ik :wink: erg mooi ook…maar paar maandjes terug heb ik er 1 op chrono24 voorbij zien komen. Zat op een rubberen band…
Er is er ook 1 gematteerd met goud accenten…limited edition maar die bedoel ik ook niet

Dit is alleen niet de special band die heeft of de schakels nog een extra hoek geslepen diamond cut noemen ze die dacht ik

1 like

Weet ik niet. Maar meeste modellen zijn wel mat en glans geleverd.

2 likes

Hier zie je het goed de hoeken van de blokjes van de band zijn niet rond maar een extra vlak.

11 likes

Zag dit bericht net pas😂

1 like