Heel mooi, proficiat!!
Toevallig die uit het blauwe gedeelte?
Dank je wel ja inderdaad, hij was in het archief geplaatst maar stond gelukkig nog op marktplaats.
Geniet er van ! Nogmaals dank voor de soepele transactie !
Jij ook bedankt
Zoooo heerlijk horloge zeg. Gefeliciteerd.
Dank je wel ben er ook heel blij mee!
Dan heb je niet alleen een prachtig horloge maar ook nog een mooi koopje gedaan.
Dubbele proficiat
Ik heb de advertentie en dan vooral de foto’s vaak bekeken. Had er zelf ook wel zin in.
Echt een mooi zomers ding.
Zeker , mooie deal kunnen maken met @Mirage horloge is nog in perfecte staat .
Echt een prachtig horloge.
Thanks
Mooi en duidelijke horloge geniet met hopelijk veel
Héél mooi
Daar wordt een mens toch vrolijk van? Wat een leuke Breitling!
Dank je wel
Inderdaad Dank je wel
Dank je wel
Schitterende band
Heel gaaf
Zojuist horloge afgegeven (voor ee 3e keer in de 3 maanden dat ik hem heb. Beetje een pechvogel helaas.) dit keer bij een boutique want die is dichterbij. Breitling heeft blijkbaar problemen met alle software op dit moment. Zowel de winkel als de website. Hopelijk binnenkort weer allemaal hersteld.
Maar wat was nu het probleem. De chronograaffunctie van de b01 vertoonde wat kuren. Namelijk:
1, Soms gingen de uren en minuten wijzers van de chronograaf niet mee. Terwijl de secondenwijzer vrolijk door draaide.
2, Na testen kwam ik er ook achter dat na omgeveer 25 uur de chronograaf laten draaien het uurwerk tot stilstand komt. Nu is dat op zich geen probleem aangezien de tijdsmeting maar tot 12 gaat. Maar daarna (Na dus in het begin helemaal opwinden en een keer tot stilstand komen na 25 uur draaien.) kwam het iedere 8 tot 10 uur tot stilstand. Dus met nog 50 tot 20 uur reserve. Toen dacht ik daar is echt wel iets mis.
Daar gezegd dat als de chronograaf tot stilstand komt ook de rest tot stilstand moet komen. (Hoewel natuurlijk ook de koppeling kan slippen. Maar dan verwacht ik eigenlijk andere symptomen. En dat bedacht ik mij ook pas achteraf , we spraken dus wss gewoon langs elkaar heen.)
Van een collega nog complimenten gekregen dat ik tweedehands de juiste sluiting voor het model erbij had gevonden.
En dat ze alle kleuren in small konden krijgen anders dan de beperkte mogelijkheden op de website .
Dus nu rustig bedenken of ik orgineel ga of handgemaakt kort bandje en welke kleur.
Mensen hier ervaring met andere kleuren en bandjes aan de zwarte navitimer 01?