Breitling Only Deel II (Deel 1)

16 likes

Alles wat pre-Kern is wordt alleen maar meer gewild. Ik ben er wel blij mee. :wink: Deze is bijna niet niet meer te krijgen. Prijs gaat alleen maar omhoog.

8 likes

Mooi beater ja.
Mis alleen wel een beetje de direct vliegensvlugge afleesbaarheid. De subdails en extra knoppen zijn bij een echte beater niet nodig.

Zeker gaaf ding!

Ik kan hem gelukkig goed hebben, daarnaast perfect voor zijn doel… maar, ik snap je wel hoor. Niet echt een universeel maatje die 45mm.

10 likes

Die skyracer was juist goed te doen, als zelfs ik m kon dragen :sweat_smile:

Mijn vriendin kon de Skyracer zelfs dragen haha

afbeelding

13 likes

13 likes

Prachtig horloge.

Op verzoek van de baas toch maar aan de kook. Als dat maar goed gaat want ik kook nooit :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Nog niet verkocht. Paar serieuze biedingen gehad en 2x een inruil met grand seiko. Morgen maar eens fatsoenlijke fotos maken, misschien helpt dat :slight_smile:

15 likes

Toch maar de pro diver 3 band gaan halen bij Slaets.
Algoe had ik een idee wat zo een band kost, bij afrekenen zeiden ze dat het 160€ was voor die 2 kleine stukjes rubber. Dat wou ik er niet aan geven…
Bij Eugène van Baal kost dit op de site 60€!
Hebben ze het nagekeken en zeiden ze dat het 90€ was. Kon ik nog met leven voor die prijs geplaatst :laughing:

11 likes

Wel vreemd al die prijsverschillen. Ik heb hem bij de boutique gekocht voor inderdaad €60. Dat was wel icm de vouwsluiting :sunglasses:

Ging er inderdaad ook vanuit dat het 60€ was, dermee verschoot ik hard dat ze 160€ zeiden… 90€ vind ik aan de hoge kant, maar hebben deze mooi op maat gemaakt en geplaatst (kan ik zelf wel, maar toch :blush:) en ondertussen kon ik nog de seamaster passen.

De Chinezen waren daar weer de winkel aan het leegkopen, die kwamen binnen met een lijstje horloges die ze wouden meepakken…

1 like

Wat een geld zeg! We houden het maar op Corona toeslag.

€160 is voor de uitvoering met gesp .
€60,- voor de twee kortere stukken voor de vouwsluiting .

Dat zei ik hem ook, maar plakte 1 en dezelfde prijs op…

1 like

Die zijn €130 volgens de Breitling site.

De 2 stukjes rubber zouden echt €60 moeten zijn.

Er klopt dus helemaal niks van :sweat_smile::crazy_face:
De AD doet maar wat blijkbaar :blush:

Ik ook :face_with_monocle:

1 like

Ahh €130,- dus ; nog geld genoeg trouwens :sunglasses:!
Ik betaalde ook gewoon €60,- bij mijn plaatselijke dealer!
Is gewoon listprijs lijkt me

Heeft me er toch weer eens aan herrinnerd waarom ik nooit bij een ad koop :laughing:

27 likes

14 likes

Morning!

19 likes