Breitling Only Deel II (Deel 1)

18 likes

Mensen klagen wel eens dat Breitling horloges zo groot zijn, in dit geval klopt dat misschien ook wel met een diameter van 1 meter:

14 likes

Vandaag dezelfde als gisteren gekozen

11 likes

15 likes

Beste breitling liefhebbers,

Iemand al een Breitling Superocean Heritage '57 Limited al kunnen bemachtigen? Ik zie ze op chrono al voor 3 tot zelf 5K boven list voorbij komen.

3 likes

Zelf zou ik hem niet willen, maar dit topic was blijven hangen.

Ik zie net dat deze heritage ‘57 meedingt naar de Grand prix d’horlogerie de Genève in de categorie Petite Aiguille.

Nu was ik altijd in de veronderstelling dat dit stond voor een kleine secondewijzer, maar dat is kennelijk niet zo. Tenminste niet bij deze Breitling.

Hier de lijst met alle genomineerden. Er staan ware kunstwerken bij, maar ook spuuglelijke hokken.

12 november volgt de uitslag.

Crosspost omdat ik het een mooie vind;

12 likes

Eentje van #halfwatchtuesday :grin:

11 likes

Ik kan niet wennen aan die kleurtjes.
De blauwe

…begin ik toch wel mooi te vinden.:ok_hand:
De kwaliteit en afwerking is mi helaas achteruit gegaan sinds Kern de scepter zwaait.

5 likes

Weer even op rubber. Draagt zo fijn

fced74ea4e849b58f503e84815c0448092407a6d_2_281x500

14 likes

Eigenlijk ben ik geen Breitling liefhebber, maar deze heeft mij toch positief verrast.

17 likes

Even een vraagje, heeft er iemand ervaring met de NATO band van Breitling?

Al weken m’n daily beater. Heerlijk horloge!

21 likes

5 uur! Tijd voor bier!

Wat een geweldige band, die rouleaux!

Niet voor niets weer nieuw geïntroduceerd!

Deze is 27 jaar oud!

19 likes

Hey Hans ; ik herken je aan de combinatie :+1:!
Leuk je hier ook te zien !

gr dirk

12 likes

19 likes

Had hem van de week bij de kluis nog even in m’n handen. Toch laten liggen :grimacing:

13 likes

Blijft prachtig zo’n ‘oudje’ hoor. :star_struck::ok_hand:

De nieuwe is ook heel mooi maar heul zwaar vond ik. Deze van het ‘oude’ model ziet er minder massief uit en lijkt me wat comfortabeler? :ok_hand:

Breitling dag.

Zijn er trouwens nog meer forumleden met deze uitvoering?

12 likes

Yes, ik heb hem exact zo. Nu twee jaar en een hele boel krasjes verder nog steeds een mooi horloge.

2 likes