Schitterend man!
Heey vraagje? iemand misschien een crosswind of een chronomat op een nato strap🙃
Zou graag een foto zien.
Voor ideeën.
Deze ‘klassieker’ alweer een week geleden uit de kluis gehaald
Nu een andere Breitling onderweg waar ik altijd een zwak voor heb gehad… full set en net geserviced.
Ik heb zware twijfels tussen dit wat jij nu om de pols hebt of deze
Beide erg gaaf en echt een eigen gezicht.
Mooi hoor!
Hij is er dus toch gekomen!
Ook erg mooi maar totaal iets anders natuurlijk. Sterkte en wijsheid toegewenst met je keuze!
Ja! Hij stond al op het lijstje. Wilde echter geen afgekloven exemplaar hebben. Zat al een hele tijd op een GS te azen tot deze voorbij kwam bij Ten2two voor een mooie prijs. Ik heb toen snel besloten en toegehapt.
Nogal.
Dat maakt het des te leuker…of lastiger om te kiezen.
Er is zoooooveel mooi’s. Onmogelijk ze allemaal te bezitten en te houden. Ik ben er ook wel achter dat ik een liefhebber ben en geen verzamelaar. Daarom laat ik het bjj een paar mooie stukken. Wil ik iets anders? Dan moet er ook iets weg. Kan ik dat nog niet beslissen, dan blijft het nog even zoals het is.
Ik hou ze wel allemaal
Daar ligt nu ook het probleem omdat het om ruimtegebrek gaat nu.
Ik wil gas terug met uitbreiden want de kluis raakt vol.
Dus daarom de keuze om te kiezen en ze niet beide aan te schaffen (op dit moment iig)
De Breitling is wel een duur ding (4k ongeveer toch?), dus wie weet beter om de aanschaf te koppelen aan een mooi moment. Staan er een paar aan te komen dus dat moet lukken… Koop ik nu gewoon de Airman omdat die zo mooi is
Zie je wat ik doe?
Terwijl ik type verzin ik alweer een reden voor mijzelf om ze beide te kopen .
Welkom in mijn hoofd.
Op een gegeven moment had ik ook 20 horloges. Uiteindelijk droeg ik er nog maar een paar. De duurdere meestal, snob als ik ben
Toen was de beslissing simpeler en gaf ook minder keuzestress.
Heb me er bij neergelegd dat ik ze nooit allemaal kan bezitten.
Welk model is dit?
Avenger 2 43mm A13381
Dank je!