Breitling Only Deel II (Deel 1)

Die bij @SuperC is een stuk afgeprijsd. :thinking::sunglasses:

1 like

vandaag om de pols Breitling Avenger gmt

18 likes

Ook te vinden in het blauwe gedeelte :heart_eyes:

11 likes

Mag ik vragen wat je polsmaat is?

1 like

+/- 17,5cm

1 like

potverdikke, dat staat goed!

heb dezelfde maat, nu maar hopen dat de aquis relief op tijd weg is :wink:

1 like

Vandaag lekker de hele dag het zonnetje om de pols…

22 likes

Ik hoop het ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Boerenkool in de maak

15 likes

Heb dezelfde alleen dan de witte variant. Bevalt mij zeer goed ook lekker makkerlijk de superquartz pak
Je lekker makkelijk uit de kast

1 like

Super fijn horloge inderdaad! En ik vindt hem ook mooi en lekker eigenwijs :sunglasses: Het saffier lijkt het meeste van de tijd gewoon te ontbreken :face_with_monocle:

Blauw :blue_heart: met vleugels vandaag

25 likes

Al mensen die de nieuwe Chronomat dames uitvoering in de evt planning hebben staan?

Mijn dame is verliefd op de witte 36mm met diamantjes, moet zeggen dat het echt wel een mooi ding is op de foto… Vind het wel bizar veel geld voor een klein maatje …
Ze krijgt een belletje wanneer deze binnen is zodat ze kan gaan passen, zal mij benieuwen.

edit, deze
image

Ik ga vandaag hiervoor, echt zin in.

29 likes

En ik dacht dat lume op een witte plaat gaaf was (wat ik overigens nog steeds vindt)… maar op de gele plaat van de SeaWolf is het ook smikkelen geblazen… met glow in the dark parel :stuck_out_tongue_winking_eye::point_down:t3:

27 likes

Gave aanwinst, mag ik vragen hoe groot je polsen zijn gezien de maat van de Avenger ?

1 like

Hoe meer ik die gouden Breitling zie, hoe meer ik geneigd ben om alles te verkopen en deze als enige beater aan te schaffen. Very nice :ok_hand:

1 like

Doen! Want ja echt geweldig mooi en ook super fijn horloge.

Nee niet doen.
Zonde man, althans ik ben noet van de one piece collectie.
Meer is beter!
Alles weg voor eentje. Nee.

1 like

Ongeveer 17 cm… maar aan de platte kant. Dit horloge is 45 mm en draagt en zit goed! De Endurance Pro die ik heb is 44 mm en draagt me ook mooi… Maar de 44 mm Super Ocean daarentegen op rubber band… dat ziet er niet uit met zijn uitstekende pootjes!

Wat ik hiermee wil zeggen; De maat op papier wil niet alles zeggen :blush:

2 likes

Ik denk dat je op mijn vraag antwoorde :sweat_smile::grimacing:

Bedankt en je hebt helemaal gelijk, heb zelf 17.5/18cm polsen en ook wel plat dus ga dit de komende tijd toch eens passen, met name de Breitling…

Nogmaals veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like