Breitling Only Deel II (Deel 1)

Mijn Colt heeft ook een matte kast en band. Er is zelfs geen gepolijst vlak op te vinden. :grimacing: Wellicht is dat ook nog interessant voor je?

17 likes

Bestaat die dan ?

Ja is ook en optie maar denk dat ik het nieuwe model net wat mooier en rustiger vind, dit is denk wel heel persoonlijk…

1 like

Ja snap ik hoor, het is gewoon een hele andere dial. De nieuwe Colt is wat dressier. :ok_hand:

1 like

20 likes

Heeft hij zelf gedaan, kan zo snel even de foto niet vinden

2 likes

Dit wist ik niet, het bling gehalte gaat voornamelijk over de band want de kast alleen is wel erg mooi :slight_smile:

1 like

Goed afplakken is het meeste werk. Borstelen gaat vlot.
Belangrijk is natuurlijk dat je in rechte lijnen werkt.
Ik had een 3M Scotch Brite borstel in draaibank maar in kolomboormachine kan ook. Even goed voor gaan staan. En de schakels ook even kantelen zodat het hele zichtgedeelte gelijke finish krijgt.
Eventueel op een oude band oefenen.

Bergeon heeft natuurlijk ook speciale wielen hiervoor.
Geen idee welke grofte maar bijvoorbeeld;

2 likes

21 likes

Is dit de nieuwe ? Geen GMT toch ? Wat een beauty :heart_eyes:

Avenger 2 43mm. Ik heb zelf niks met gmt’s omdat deze naar mijn mening te druk zijn. Ik denk dat deze mijn horlogedoos gaat verlaten want de 43mm is toch wat te groot voor mijn polsjes.

De meest intrigerende kleur blauw die ik ooit heb gehad op de dial van een horloge. :star_struck:

BREITLING COLT

19 likes

Nice. Hier een oudere, net andere versie:

Net terug van reparatie. Binnenkort met een leren bandje proberen

12 likes

Ook erg tof! :ok_hand: Heel uniek deze klassieker. Deze zie je niet vaak?

1 like

Erfenis van mijn vader. Komt uit jaren '90 ergens. Combi met wit is wel geinig vind ik.

Nooit meer weg doen. :smiley:

gaaf ik heb hem in een ander kleurtje :sunglasses:

14 likes

Hey nice! Is dat echt donkerder blauw of is dat een speling van het licht?

Nee het is echt wel zwart

Oh echt? Jeetje, ik ben kleurenblind denk ik…