Breitling Only Deel II (Deel 1)

:rofl: Dit onthoud ik Hansā€¦jij schavuit!

Het was een foto obv 2,5x zoom vandaar de wazigheid. Compositie? Veel verder dan mā€™n Ikea 3-zitter wil het vaak nietā€¦ :sunglasses:

1 like

Deze beter wijsneus? :laughing:

23 likes

:drooling_face:

1 like

Even een echte Breitling foto met leren jas en zonnebril :sunglasses:

22 likes

Hoppa en nog een Aerospace

16 likes

Mooi model. :ok_hand:t3:

1 like

Binnen! En excuses voor dezeā€ Crappyā€ picture ; zal binnenkort wat betere fotoā€™s posten ā€¦ Wel heel leuk om weer een Breitling aan de collectie toe te voegen, ooit is het met dit merk echt begonnen qua horlogeliefdešŸ˜Dank nogmaals voor de tips via HF voor deze aanschaf, en medewerking van @LUWE qua bemiddeling vd aankoop in DE :pray:t2:.

21 likes

12 likes

Vorige week de SOHII, vandaag de Colt

24 likes

Top combinatie dit!

1 like

Onverwacht de Endurance Pro incoming deze week. Spannend! Dan mag ik hier ook fototjes neerplantenā€¦ Ik kijk er naar uit! Mooiste aan de hobby, ongeduldig zijn tot je je nieuwe aanwinst mag ophalen en dan het doosje open maken. :wink: Tot later!

5 likes

Cool! Welke kleur?

1 like

De blauwe, mogelijk de saaiste kleur die ertussen zit. Maar voor mij de meest gang- en draagbare. Mooi, casual horloge! Perfecte afwisseling met mijn zwarte Tudor Black Bay 41.

5 likes

ik ben ook aan het denken welke zou de beste zijnā€¦ :thinking:

brt end

5 likes

Als het goed is wordt de blauwe met de standaard blauwe caoutchouc geleverd en kun je andere OEM-banden bijkopen. Ik ben ook van plan de zwart rubberen erbij te kopen over een tijdje.

Maar al deze combis zijn heel cool!

De strappen heb ik al :rofl: :rofl:

Ik heb de ā€œnieuwe kleurenā€ (rood, geel, oranje en wit) nog niet in 22mm in de losse verkoop gezien.
Zouden ze deze wel los verkopen?
Wil graag een rode kopen :ok_hand:t2:

Je twijfelt dus tussen de blauwe of gele kast. Persoonlijke keuze lijkt me. Breitlings Cobrageel is supervet, maar misschien minder alledaags?

Dat is een goeie! Geen idee eigenlijk. Ik ga er van uit dat bij de AD alles wel los te bestellen is?

1 like