Breitling Only Deel II

Cool! Welke kleur?

1 like

De blauwe, mogelijk de saaiste kleur die ertussen zit. Maar voor mij de meest gang- en draagbare. Mooi, casual horloge! Perfecte afwisseling met mijn zwarte Tudor Black Bay 41.

5 likes

ik ben ook aan het denken welke zou de beste zijn… :thinking:

brt end

5 likes

Als het goed is wordt de blauwe met de standaard blauwe caoutchouc geleverd en kun je andere OEM-banden bijkopen. Ik ben ook van plan de zwart rubberen erbij te kopen over een tijdje.

Maar al deze combis zijn heel cool!

De strappen heb ik al :rofl: :rofl:

Ik heb de “nieuwe kleuren” (rood, geel, oranje en wit) nog niet in 22mm in de losse verkoop gezien.
Zouden ze deze wel los verkopen?
Wil graag een rode kopen :ok_hand:t2:

Je twijfelt dus tussen de blauwe of gele kast. Persoonlijke keuze lijkt me. Breitlings Cobrageel is supervet, maar misschien minder alledaags?

Dat is een goeie! Geen idee eigenlijk. Ik ga er van uit dat bij de AD alles wel los te bestellen is?

1 like

zijn niet op de site van Breitling maar in UK en Us zijn ze wel te verkrijgen dus ik ga vanuit dat via de AD zou dat mogelijk zijn

1 like

ik vind de geel wel leuk, enkel de crown stoort mij een beetje… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Als iets aan een horloge je stoort heb je eigenlijk je antwoord al. :wink:

1 like

Zwarte banden wel te verkrijgen via Breitling-site?

Ja de gewoon in 22mm met staal zwarte buckel… wel 220e :pleading_face:
anders 60e zonder buckel ,dan moet je zelf die van u vervangen ieder keer

1 like

220 euro is stevig!

1 like

Bij Breitling is alles stevig :joy:

1 like

Erg mooi horloge. Ik vind dit toch een stuk beter dan die TAG Heuer x Hodinkee release van vandaag.

6 likes

spijtig voor de ‘Milgaus’ seconde wijzer :confused:

1 like

Hopelijk is die beter afgewerkt dan de Milgauss wijzer. :smile:
Sorry @The_Don, oude wond open. :see_no_evil:

1 like

Lekker die lentezon op je klatser…

23 likes