Breitling Only Deel II (Deel 1)

is bij de pro 3 al veel subtieler dan bij de oude pro 1, maar ik weet zeker dat de racing rubber strap (die met die drie gaatjes) in ieder geval in het zwart ook in 18-16 geleverd is. In blauw volgens mij ook.

1 like

Laat de jacht beginnen,

1 like

Koopje, 495 dollar voor een rubber band


hij is / wordt schijnbaar geleverd op de Superocean 2 36mm versie.
Deze staat o.a. bij Tensen op de site.
Ik zou de ad dus gewoon eens bellen. Een rubber strap met sluiting is volgens mij 150 euro.
De site waar ik naar linkte was niet bepaald bedoeld om je op een goede deal te wijzen :rofl::joy:
Maar je weet nu in ieder geval dat ze er zijn.
Het zou mij verbazen als hij bij de AD 1: niet meer te leveren zijn 2: hij (veel) meer dan 150 euro kost incl sluiting.

1 like

Ziet er mooi uit, had hem alleen graag met het andere logo gezien, en op de een of andere manier lijkt het wel alsof ze naar de Daytona gekeken hebben voor het design. Die zalm dial ziet er op de foto’s wel mooi uit. Maar net als met de rest van de nieuwe launches, kan het mij niet bekoren.
Ben niet de enige want de Kern era Colts liggen allemaal in Roermond.

1 like

Dat komt omdat deze uit productie zijn genomen een tijdje terug. Heel de Colt lijn hebben ze verbannen :sweat_smile:
Persoonlijk ben ik meer fan vd vorige Colt maar dat is smaak.
Het ‘B’ logo is overigens wel het meest authentieke logo historisch gezien :smiley:

1 like

Heel graag!

Hoezo versoberd? Qua looks, bedoel je?

Hoezo? Minder mooi (iets grijzer) van kleur?

Ja wel heftig inderdaad. Ik weet niet hoe het met dit soort limited editions zit maar ik heb het idee dat een Breitling grijs meestal flink goedkoper verkrijgbaar is.

Dan hadden ze van mij wel ook nog de datum eraf mogen laten :wink: hier gelukkig wel de chrono registers op dezelfde hoogte als de centrale wijzers.

Nu alweer? Die was net vernieuwd toch?

1 like

Listprijs - 25% is wat je moet betalen bij de AD. Grijs zal het niet veel minder zijn.

1 like

Yep
 en die is ook weg. (Die koop je nu voor een leuke prijs bij de outlet) Hebben er de Avenger voor gekozen vertelden ze me bij de AD.

1 like

Ja klopt, ze hebben nu een Avenger die inderdaad de plek van de Colt heeft overgenomen. Vond de Colt juist altijd een erg leuk horloge, behalve de laatste facelift.
Klopt, en vindt deze ook prima passen op sommige modellen. Echter als ik kijk naar de Chronomat’s en de Navitimer vind ik het moderne logo toch iets meer toevoegen. Verder ben ik nog steeds geen fan van het huidige (design) beleid, klinische designs, en vind ze doorslaan met de heritage’s en de limited editions. En dan laten we de squad’s en weldoenerij nog maar even voor wat het is😉

1 like

Alles wat “mooi”, moeilijk en/of geld kost in het productie-/afwerkingsproces doen ze niet meer; weinig investeren en veel laten betalen.
Die pushers en crowngard :face_vomiting:

1 like

Dat lijkt mij ook inderdaad, begreep dat er bij de nieuwe banden geen “manufacture en suisse” meer in staat. Komt er op neer dat ze dus niet meer in Zwitserland gemaakt worden, in mijn ogen not done. Daarbij lijkt het erop dat zowel bij de superocean 2 en de Avenger de wijzerplaten gedrukt zijn in plaats van opgelegd. Ben daar nog niet helemaal uit omdat ik ze nog niet in het echt heb gezien. Maar het lijkt er sterk op, en dan krijg je als klap op de pijl een te heet gewassen horloge doos bij😅

Check , mijn eerst gedrukte en bij het doel van dit horloge is dat helemaal ok.

Ik heb de vernieuwde lijn nog niet gezien, maar jullie woorden klinken best beangstigend :face_with_monocle:

7 likes

Dit is nou echt een stoer werk horloge :ok_hand:
Of als je op survival gaat

1 like

Dank mijnheer :hugs:

En ja, absoluut mee eens

1 like

lume zal ook wel top zijn

breitling blijft toch echt wel in mijn top 3

Klopt, fel en lang zichtbaar

8 likes

Gezien mijn collectie, bij mij ook!

Zie dat hij linkt ipv foto.s in mijn vorige post
 ff aanpassen

Die navitimer is ook echt gaaf, ik zie ze ook met gouden band ( paar x zitten kijken :smiley: )
Maar dan wordt ie echt heel kostbaar, en vind hem eigelijk op leer mischien nog wel mooier.

1 like