Breitling Only Deel II (Deel 1)

Op die band is toch steeds het mooiste. Na de corona toch terug deze eens aanschaffen voor op de vouwsluiting :heart_eyes:

1 like

11 likes

Dit kan echt niet, hoe lang draag je die band met die sluiting inmiddels? Ik had op mijn sluiting (stalen band) met een week normaal dragen er al heel wat krassen op staan.

1 like

Ook maar even voorstellen.
Al jaaaren geïnteresseerd in horloges maar nooit echt geld voor (over) gehad. Afgelopen winter een B13050.1 goud staal gekocht.

Draag hem elke dag. Heeft ook her en der een krasje maar dat mag ok wel na 20 jaar… denk nog wel eruit te poetsen.

Vooralsnog poets ik m met dreft, haha. Ook heb ik cape cod doekjes; laatst op een klein stukje binnenkant van de band getest en dat zag er wel OK uit. Buitenkant nog niet gedaan.

Eerdaags nog een watchwinder bijhalen en voor de rest beetje rondkijken. Vind omega rolex en breitling over het algemeen wel mooi en heb een voorliefde voor schakelbanden versus leer.
Tot nu toe is mn favoriet de Breitling Navitimer

32 likes

Welkom!

Ik vind dit zo’n gaaf horloge he!

1 like

He hallo… gave foto van een prachtig horloge!

1 like

18 likes

16 likes

Vind dit toch wel veel mooier dan de meeste horloges van tegenwoordig, net vandaag mijn Superocean ii 42 mm binnen gekregen maar ben al aan het zoeken voor dit horloge, ook al zijn ze al Ong. 20 jaar oud, blijft een van mijn favoriete.

Na ruim een half jaar weer eens om de pols, wat blijft het toch een lekker horloge!

30 likes

23 likes

19 likes

Mooie combinatie, ik heb bij de AD lang getwijfeld om voor deze combi te gaan, verkoper raadde het me toen af vanwege de klassieke stijl van de band en sportieve stijl van het horloge. Kan zo te zien uitstekend! Als je de band zat bent hoor ik het wel :wink:.

@Cedric heeft er een te koop staan, die van mij gaat niet meer weg :wink:
Dat is er trouwens wel een op buckle, ik heb zelf een vouwsluiting en dan ben je voor €60 bij de AD ook klaar :slight_smile:

2 likes

Ik wil niet met doornsluiting, aangezien ik de vouwsluiting niet heb wordt het een duurder geintje haha.

image

Oudjee :older_man:

9 likes

Maar wel lekker!

15 likes

Op zo een band ook :star_struck:

Ik draag deze nooit op staal, altijd leer.

2 likes