Breitling Only Deel II (Deel 1)

ben geen fan van die simpele bezel van de Navitimer 8, lekker goedkoop en krast snel… die Navitimer handwinder reissue vind ik fantastisch, maarja, die is niet meer leverbaar toch ?

als je de 806 bedoeld, in Oosterhout is die volgens mij nog beschikbaar, niet in de vitrine dus je moet erom vragen.

1 like

Het is inderdaad een model apart, vrij dune en lichte horloge, blijft toch van een perfect kwaliteit en afwerking
Die blauw en de Ar-coating van de saphire glas zijn ook typische Breitling :heart_eyes:
Ieder zijn smaak en gelukkig anders waren wij allemaal met een submariner aan de pols :joy:

Voor de 806 re-editie, die is nog vrij makkelijk te vinden bij sommige AD’s, ook nog wat te vinden op Chr24

1 like

Ik ben er even een dagje uit geweest, leuke kans om wat foto’s te maken:

19 likes

NATO staat er perfect bij. Veel beter dan de originele band.

2 likes

Thanks :slightly_smiling_face: ik vind ze ook erg leuk staan. Binnenkort wat nieuwe kleuren bestellen en dan kunnen we los!

1 like

Waar bestel jij je NATO bandjes?

1 like

Deze komt van WatchGecko. Ik heb voorheen cheapestnatostraps gebruikt, ook prima voor de prijs.

1 like

Mooie foto’s!

1 like

Dankjewel :slightly_smiling_face:

I have said it and I will say it again…
Dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:

1 like

Thx :grin::muscle:

21 likes

De ex van @Flipperkast ?

3 likes

Jup. :grimacing::joy::sunglasses:

1 like

Gaaf! Mocht je de stalenband kwijt willen dan weet je mij te vinden. :sunglasses:

1 like

Ik ga mijn bedrijfskleding vernieuwen.
Tijd voor een vernieuwde look.

Gisteren alles in gang gezet.

Waarom post ik dat hier?
Nou ik ga van zwart grijs naar donkergroen en om dit plaatje compleet te maken moet ik dus de Skyracer gaan voorzien van een origineel groene strap.

Straks even bestellen!

12 likes

Super combi!!

1 like

Ik snap dat jij maar wat graag deze band zou kopen. :sunglasses::joy:

21 likes

Staal vs Rubber

https://www.instagram.com/p/B9zVKq3ADaS/?igshid=1q6z2wbpp7vm9

https://www.instagram.com/p/B966ejfAY9a/?igshid=18npdyqxl00x4

19 likes