Breitling Only Deel IV

Hele goede keuze, wat is ie gaaf zeg :star_struck: :ok_hand:t2:

1 like

Thnx allemaal :slight_smile::+1::+1:

β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”

Zag ik , mooie band en vouwsluiting … er zat een vouwsluiting bij (heb er nu 2) Dus voor mij schiet het niet zo op :+1:

Het enige wat ik minder vond, de super blinkende kroon … is al mooi aangepast.

Kast afgeplakt, super fijn schuurpapiertje 1000p … een vaste hand en geduld :yum::+1:

Nu zijn de uitstekende vierkantjes mat en de kern van de kroon nog gewoon hoogglans.
Na de hele operatie heeft mijn vrouwtje de klok geinspecteerd en niks kunnen vinden :wink:

Verschil is klein maar goed het gaat bij deze hobby ook om de details :+1:

Voor …

Na

Ik hoop dat het kleine verschil op de foto te zien is :wink:

12 likes

Mooi hoor, fijn horloge, ik draag hem ook vaak (in het zwart) :+1:
Nu zou ik wel eens een foto willen van jouw Breitling collectie willen zien :sunglasses:

2 likes

9 likes

Natuurlijk oogt een witte plaat groter dan een zwarte ….
Zelfde met een stalenkast tov black dlc-titanium kast ….

Maar toch :thinking:

Op de foto is het lastig vast te leggen want de hoek waarin je de foto neemt maakt erg veel uit.

45 vs 43 mm check

Gemeten over de ruiters

Maar wat is opvallend … wijzerblad is even groot :thinking: 45 vs 43mm dat had ik niet meteen verwacht … dat verklaard wel het bedrog in het groot overkomen van de witte gmt :wink:

Lug2lug scheelt wel weer iets

Het grootste verschil :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Komt goed, alles bij elkaar ligt maak ik een foto :+1:

3 likes

als je WEET dat t fake is, dan lekker dragen, maar NOOIT verkopen en droppen bij t oud ijzer!
Mijn mening

1 like

Is dit gevlagd? Moet niet gekker worden :sweat_smile:

3 likes

Idd. Dat van jou wordt gevlagd en fake wordt bijna gepromoot.

Hier op t forum vroeg laatst iemand voor een aftermarket bb band, ik had m, reageerde ook, maar ben daar toch niet verder op in gegaan.

Vervolgens iemand die ik vertrouw (gratis) aangeboden met de duidelijke mededeling dat deze niet verder verkocht mocht worden of verhandeld.
Deze persoon droeg echter nooit staal en heb vervolgens gekozen deze band dus te droppen

1 like

Ja die deel ik hij is gelukkig niet fake heb ook gern fake prijs betaald. Gewoon dik betaald niet te mooi om waar te zijn.

1 like

Als niet fake is lekker doen. Als wel fake is zelf weten en dragen, maar NOOIT doorverkopen of verhandelen

Maar hij is echt en ook niet verkopen :joy:heb al eerder zon band gehad (nieuwere model) van daar de twijfel en had spijt dat ie weg was. Voortaan verkoop ik lekker met een nieuwe (originele) door sluiting dat deze band weer op de volgende Breitling kan.

2 likes

36mm? In ieder geval prachtig!

1 like

Het is idd de 36mm :slight_smile:

1 like

Kijk ik niet goed :thinking:
Krijg deze band niet op de breitling site gevonden … kijk ik niet goed of zou de band niet los verkocht worden ?

In ieder geval bedankt voor de moeite :wink::+1:

11 likes

Wat ik begreep is dat sommige accessoires niet los via de site te koop zijn maar in sommige gevallen wel via de AD. Bijvoorbeeld de Avenger vouwsluiting, nergens te vinden op de site maar uiteindelijk wel via de AD kunnen kopen.

Laatst kreeg ik een feedback formulier van Breitling, die heb ik ingevuld en daarbij ook aangegeven dat het soms wel handig was om losse buckles etc. te kunnen bestellen. Daar kreeg ik uiteindelijk bovenstaande reactie op.

1 like

Voor de 20mm is deze in ieder geval uit productie. Ik heb nog een 2e hands setje weten te scoren via Jaap.

9 likes

@Madhouse thnx, ik hoorde idd bij van baal dat ze banden konden bestellen maar ik wist niet dat het zo werkte :wink:
Dacht kijk van te voren even
Thnx voor de uitlegπŸ‘

@BadgeandBezel, thnx ik wil een 22mm voor de chronomat en omdat het horloge met die band nog verkocht wordt leek me dat de band er ook moest zijn … in 22dus :+1:

Deze band is ook op gesp / vouwsluiting … voor dit model.

6 likes