Breitling Only Deel IV

Erg mooi horloge, snap je afweging 100%, een hele smak geld. Zijn tig alternatieven in die prijsklasse.

Heel cool! :sunglasses: van harte proficiat :partying_face:

Nog een van die van mij. Dichterbij.

12 likes

12 likes

Van harte , mooie aanwinst :slight_smile::+1:

1 like

Ben al een 5-tal dagen aan het testen.
Mijn gloednieuwe Avenger Night mission loopt heel consequent +12 / 13 seconden, da’s toch wel een stukje buiten spec voor een COSC
Daar kan ik héél slecht tegen, heb ik weer goddomme :unamused:

8 likes

Ai dat is balen zeg :grimacing:

1 like

Leuk is het niet maar gelukkig heb je garantie :+1::+1:

1 like

Tja, da’s zeker balen.
Moeten ze maar herstellen, hoort gewoon netjes binnen spec te lopen, dat certificaat zit er niet voor de kat z’n viool op.

1 like

Exact komt natuurlijk wel goed maar is toch vervelend dat he ermee terug moet.

1 like

Komt ook wel goed, kost alleen een paar weken, of ben ik nou de enige zeikerd :thinking:.

1 like

Nee hoor,ik kan er ook niet tegen

1 like

Zeker niet. Die van mij is helaas nog erger dan +12/13 sec per dag… heb de mijne maar opgestuurd(is ook van 2018). Uit piece of mind op service gestuurd. En dan komt die dame van de juwelier dat zelfs een MINUUT acceptabel is voor een COSC. Maar ze deed niet te lastig gelukkig. Ben mn Navitimer nu wel 6-8 weken kwijt​:sob::sob:

1 like

Ontslaan :grin:

Met pek en veren de stad uitdragen

1 like

43 is hij.

Da’s een mooie maat voor een Navitimer.
Ik loop ook al een tijdje naar een Navitimer te kijken, maar hik een beetje tegen de waterdichtheid aan :thinking:
Neemt niet weg dat jouw keuze wel een hele mooi is hoor :+1:

Dat dacht ik dus ookal. Ach ja, ze hebben weer een service kunnen opsturen🤪.

43 mm is een hele goede maat vindt ik. Zou persoonlijk wel willen kopen, maar wel jonge tweedehands. 9k is me te hoog

1 like

Voordeel is natuurlijk dat je er de komende jaren probleemloos mee door kunt.
Mijn Avenger II GMT gaat komende winter ook maar eens in de service, dat is toch het behoud van je horloge :+1:

1 like