Breitling Only Deel IV

Voor mij is t simpel. Heb t geld niet om er een te kunnen halen​:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:.

2 likes

Is natuurlijk zo :+1:
Echter…
Ik ben écht héél serieus aan het overwegen hoever ik wil gaan.
Mijn beeld van een “droom collectie” bestaat uit 3 TOP Breitlings en 1 gewoon horloge voor het ruigere werk.
Probleem is dat ik dat al heb, alleen de Super chronomat B01 zit er nog niet bij.
Dat betekend dus dat er geen plaats is voor een SO maar dat er wél iets moet gebeuren. :thinking
De Skyland gaat sowieso niet weg.
Blijft over de Avenger GMT en de NightMission, er zal er dus één plaats moeten maken.
Tenzij het toch 4 Breitlings mogen worden natuurlijk.
Kortom, ik ben nog geen steek verder :joy: :joy:
Allemaal de schuld van het forum :wink:

5 likes

Ik zou niet anders meer willen dan deze voor het knallen

10 likes

13 likes

Mogguh :coffee:

18 likes

Morning! :sunglasses::honeybee:

18 likes

Morgen … :slight_smile:

We hebben nog even geinformeerd bij de breitling outlet …
Er lagen als ik het goed heb onthouden…
1 geel op staal €2765,-
2 geel op rubber , gezien de prijs met vouwslot €2660,-
Wit/bauw … stond ook op de foto’s
Maar ook zwarte … die ik zelf niet op de foto’s terug heb gezien :+1:

De beslissing was zwaar maar ik ga geen gele superocean halen … scheelde weinig :joy::+1:

8 likes

Ik wacht op de oranje. Dan spring ik in de auto. :stuck_out_tongue:

2 likes

Als je de maat van de gele geen probleem vind zou ik die ook overwegen, ik en ook bij andere leek de oranje super maar isie steeds maar kort gebleven .

Ik vind de gele iets gaver, maar ik weet niet hoe de maat gaat bevallen. Klinkt zo groot, andere horloges zijn 42 en 41 en vooral m’n SMP300 van 42 vind ik eigenlijk perfecte maat.

Misschien toch maar eens passen :stuck_out_tongue:

1 like

Valt veel groter dan de superocean in 42mm dat weet ik zeker (wordt ook veel beschreven op internet)
42mm


44mm

Seamaster met mijn pols moet je ff opzoeken :grimacing::+1:

8 likes

:+1:t2:

Nu baal ik dat m’n vriendin mijn auto mee heeft naar werk vandaag. Heb ik keer tijd… :grimacing:

2 likes

Breitling heeft de naam maar de SMP300m is idd een groot horloge, voor 42mm. Maar wel een onwijs gaaf horloge! :star_struck:

3 likes

Zo gaaf dat je hem verkoopt :sunglasses::yum:

Jij gaat spijt krijgen!! :rofl:

3 likes

Goedemorgen!

17 likes

De 44 is kleiner dan andere 44’s die ik heb , eerder ne grote 42
valt echt goed mee , gisteren lagen er binnen ook nog , staal en rubber , ook verschillende kleurtjes
even bellen naar hun voor de actuele stock

2 likes

Cool.
Het is 2u rijden. Nu vind ik rijden niet erg, verre van, maar ook geen zin om te haasten. Misschien dat ik vh weekend even langs ga, vanaf m’n vriendin is t maar uurtje.

3 likes

40mm, zijn er nog Breitling Premiers hier? :drooling_face:

16 likes


Vanavond deze is proberen op de B01

9 likes

Oei, mooi bandje hoor :+1: