Breitling Only Deel IV

Als ik ze alle twee bij elkaar heb maak ik foto’s :slight_smile::+1:

Ze zijn verschillend genoeg om naast elkaar te dragen …

Deze foto’s heb al wel

15 likes

Absoluut!!!

1 like

Zijn zeker voldoende onderscheidend om beide te hebben. Die gele band blijf ik echt gaaf vinden!

1 like

Ik ook, maar vind het afwisselen sowieso wel geinig :+1:

Maak jij je nooit zorgen om de schroefkroon als je zo vaak wisselt?

Alhoewel, ik zie net dat je 3 (!!!) hele jonge Breitlings in het blauwe hebt staan. Als je er zo “lang” mee doet hoef je je daar geen zorgen over te maken natuurlijk :stuck_out_tongue:

1 like

Nee , ben altijd zeer nauwkeurig met de kroon … ook jonge horloges kunnen slecht tegen een open kroon etc :wink:

Yep, ga toch voor een maatje kleiner … en de chronomat gaat of compleet of alleen de band dan ga ik m op rubber dragen dat bevalt me ook goed :+1::+1:

Bijna outlet prijzen … eens kijken of ze gaan :thinking:

1 like

Thanks. Totaal verschillend en nog geen idee wat te doen. Misschien toch maar weer eens bij van Baal naar binnenwippen.

Alhoewel ik die minutenwijzer op de nieuwe wat vreemd vind…

1 like

Altijd mooi ff te kijken, als je de nieuwe zwarte wilt mag je altijd een seintje geven , ben nogal verandelijk dus wie weet :joy::+1:

1 like

Was ik al ‘bang’ voor. Maar (en dit is een aanname) op dit moment een beetje boven budget.

Zou hem graag willen overkopen. Mits die nog te koop staat over 6 maanden🤪

1 like

Ik heb wel vaker iets langer vast gehouden met een aanbetaling…. Maar goed heeft ook nadelen :grimacing::+1:

1 like

Poah makker, dat ga ik nu ff niet doen. Stel t vertrouwen op prijs, maar weet natuurlijk ook niet wat je vraagt. Maar zowiezo voor het einde van dit jaar is er niks wat erbij komt(heeeeeeeel misschien een Steinhart double green). Das de enige.

1 like

Je kan altijd iets inruilen, en de prijs valt reuze mee. :grinning:

1 like

Haha, dat geloof ik achter mekaar. Echter wil ik m’n huidige Breitling ook niet kwijt :wink:

1 like

Heeft je vrouw je dat wijs weten te maken???

Jeetje

3 likes

Vandaar waarschijnlijk ook EX-vrouw :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Als we hier wat hebben mag de hond mee stemmen , dan weet mijn vrouw al hoe het afloopt :joy::+1:

2 likes

Breitling :thinking:, op mp werden me serieus
Motoren
Auto’s
Een B&O tv
En heel veel horloge meuk ter ruil / inruil aangeboden … dus gewoon kijken waar je vanaf wilt :joy::+1:

2 likes

Wat blijkt dat maar weer een kansloze bedoeling te zijn.

2 likes

Verschil tussen mp en hf is niet heel groot hoor :wink:

Zijn mij genoeg horloges op hf aangeboden waar veel te veel voor gevraagd werd die ze in wilde ruilen maar zelf niet te koop zetten.

Toppunt, laatst werd mijn eigen ex oris chrono die ik verkocht voor €2250,- ofzo ter ruil aangeboden na een paar maanden met een inruil prijs van €3200,- :joy:

Ach ja, altijd opletten ook hier :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

4 likes

Proberen kan altijd met een horloge ruil maar motoren, auto’s, enz. is toch van een andere orde.

3 likes