Breitling Only Deel IV

Mooi exemplaar!!! Nog steeds enorm blij mee Steven?

1 like

Thanks. Ja zeker nog blij mee!

Heb hem net natuurlijk dus alleen nog maar om gehad. Dit weekend een festival, dus hou ik hem ook lekker om. Blijft ook nog even zomers weer :grimacing:

Ook wel grappig dat hij meer opvalt. Eerste dag op kantoor gelijk opmerking erover; was met m’n SMP niet het geval.

2 likes

Das altijd mooi!!!

1 like

19 likes

Breitling DNA :+1:t2:

15 likes

Sinds afgelopen zaterdag eigenaar van deze Seawolf, wel een flink stuk zwaarder dan mijn Colt quartz :smile:

23 likes

Nice! Veel plezier ermee.

Lekker is die he :grin:

Ik heb hem alleen op een (bewust voor gekozen) lederen band, op staal is hij nog iets zwaarder.

1 like

He he en dan stiekem een foto van een afstand maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van harte , mooie klok … kan de rubberband met vouwsluiting zeker aanraden.
Draagt prettig en ziet er ook mooi uit :+1::+1:

2 likes

Zo nog even om de pols tijdens bankzaken :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

20 likes

13 likes

deze mag meespelen straks als ik dat veertje nu in de trifold clasp heb gekregen. (priegelwerk met hoge veerdruk en dikke vingers)

10 likes

Gisteren bij van Baal nieuwe omega band gehaald en deze. Ik hou eigenlijk niet van grote merknamen op kleding of horloges maar in het echt valt het minder op dan op deze foto’s. Dus toch maar gedaan. De sluiting is wel erg mooi moet ik zeggen

18 likes

Foutje… niet goed gelezen … ( het is nog vroeg )

26 likes

23 likes

De blauwe matching wijzers vind ik zo’n gaaf detail van de witte plaat. Veel mooier dan de metaal kleurige wijzers van de overige kleuren wijzerplaat!

1 like

Thanks , ik vind hem nog steeds zo waanzinnig mooi om naar te kijken . Donkerblauw met wit is echt mijn favoriete combi .

Deze maar weer eens polstijd geven :slight_smile: :+1:

19 likes