Breitling Only Deel IV

Wat bedoel je hiermee?

Geen haast! Mijn kans komt nog wel. Ze komen regelmatig voorbij en wil hem dan op de lederen (denk dat het leder is?) band.

1 like

Ik zal nooit een band kopen waar zo groot het merk op staat en die gaten doen het ook niet voor mij. Zijn er nog meer neutralere rubberen breitling banden? 20mm

Bij de beschrijving hebben ze het over een textielband met rood leer aan de binnenkant.
De jacht is het mooiste hé.
Je hebt gelijk, geduld is een schone zaak :+1:

Ipv elke band die ik heb afzeiken kun je ook gewoon ff google … :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

:rofl:zo bedoel ik het niet. Iedereen mag zijn eigen smaak hebben.

Breitling mannen hebben iets met bandjes … tis niet snel goed :joy:

Als ik hem eenmaal heb is er niets meer aan hahahahha. Nee serieus, die zal echt wel wat draagtijd gaan krijgen. Ik hou gewoon chrono in de gaten, komt vanzelf wel iets op mijn pad.

Voorlopig wissel ik lekker af met de Avenger 43 en de Seawolf II. Owja en een paar Steinharts :joy:

1 like

Ik heb nergens last van. Ik kan alleen niet tegen rubber, daarom koop ik ze niet. Voor mij leer, canvas of staal.

1 like

Ik ook, maar zal je niet in de wielen rijden :wink:

1 like

Ik heb dat alleen met bronze klokken :grimacing:

16 likes

Nice! :clap:t2:

Maar @moker333 is dit :arrow_down: joun ex?

Blijft hem fascinerend vinden.
Zilveren wijzerplaat, maar lijkt soms onder een hoek ook een beetje wit.
Maar wel heel erg veel glim glim, moet hem eigenlijk is om mijn pols zien en beleven.

5 likes

Ik vind het stiekem ook wel mooi op een chrono. Had dat niet verwacht…!

Vanmiddag de Colt om naar het zwembad. Met de verstelbare sluiting het ideale horloge voor de zomer.

Ja, zwart zonder tekst. Ik heb deze ook en vind deze de mooiste, maar met beiden kanten maar 3 gaatjes qua lengte net te kort. Moet een nieuw setje bestellen eigenlijk.

8 likes

Ja zoiets vind ik mooi. Maar heb je die van de breitling site? Want ik kon daar geen neutrale 20 mm vinden laatst

Hier staat breitling ook niet op:

Edit: indd niet in 20mm :slight_smile:

2 likes

Volgens mij wordt de gladde,kale versie sinds een jaar niet meer geleverd.

1 like

ahh vandaar.
thanks iig

Op de site bij van baal staan er meer …
https://www.eugenevanbaal.nl/accessoires/breitling-horlogebanden/rubberen-breitling-banden/

Ik kon kiezen uit

Breitling
Gaten
Glad
Met strepen
Rubber mesh band

Voor vouwsluiting, en sommige ook op gesp.
Lijkt me sterk dat de gladde band uit productie is want zit ook op de ice blue versie

1 like

Ik zie alleen maar 22mm op de site, geen 20mm :disappointed_relieved: