Een SO is ook eentje op mijn verlanglijstje. Al dank ik wel dat ik waarschijnlijk eerst de Colt koop. Of, met enig geluk bij VM Watches een
Colt Skyracer. Lijkt mee een hele fijne daily beater en denk ook beter dan mn Indy 500. Is ook niks mis mee, maar een Breitling heeft iets speciaals.
Ik ben echt wel een Breitling liefhebber en ondanks dat het één van de beter verkopende modellen is van Breitling vind ik een SO Heritage echt helemaal niks… ach, smaak…
Dat heb ik dus ook heel lang gedacht, maar begin mijn mening tóch iets bij te stellen.
Ach, ooit kom ik er wel uit
Dat heb ik ook heel lang gedacht, en dat denk ik nog steeds
Wel een zeer mooie band!
Bedankt! Ik heb de antraciet versie van Breitling en heb gevraagd of ze hem exact zo konden maken maar dan volledig zwart. Komt hopelijk snel binnen, past mooi om de Bandit (of misschien wel een Night Mission ).
Dadelijk een patent op vragen😂
Verbaasd me dat de fles bleef staan met al die bling en al dat gewicht
Eens zot doen, verjaardag van het vrouwtje… laatste keer klinken voor de crisis inslaat
Gefeliciteerd!!
Hij is gearriveerd hierzo…
Branche cijfers
31% minder verkoop in de winkels over de laatste 2mnd
47% minder productie om winkels ed te voorzien .
Voor ons betekent dit… nou die cijfers kloppen best wel.
Dus---->Auw
Komt zoals altijd wel weer goed.
Dames & Heren forum genoten, ziehier een gelukkig man.
Na’s maak ik nooit, ik beperk mij tot dit topic, heb ik mijn handen al vol aan.
Vanochtend liep om 06.00 de wekker af, om 07.30 de deur uit en vanuit het diepe zuiden naar V&M Watches in Alkmaar.
Onderweg was het mij nog steeds niet duidelijk wat het zou worden; de Chronomat, of de SUPER Chronomat.
Aangekomen bij Björn werd ik wat rustiger door de vriendelijke ontvangst en een kopje koffie.
En dan komt er ineens een heleboel moois op tafel.
De chronomat met koperen dial, met een zwarte dial, en nog een met de groene dial.
En natuurlijk de Super Chronomat b01 44.
Alles passen, en de keuren goed bekijken bij daglicht, wat Björn zelf al voorstelde, zie het veel beter.
Uiteraard een goed gesprek en duidelijke uitleg, kortom erg gezellig.
Ik had mijn Avenger GMT om, die nog steeds wat last had van achterlopen door een klusje met een decoupeerzaag.
Even gevraagd of een service nodig zou zijn.
Björn stelde voor om even langs zijn horloge maker te gaan, en na een telefoontje was dat geen probleem, hij zou wel even kijken of een service nodig was, en anders was even afstellen voldoende.
Kon hij gelijk de band van de Chronomat op maat maken.
Dus hup, met Björn in de auto en het horlogemakers atelier, daar hartelijk ontvangen in een werkruimte vol apparatuur en genoeg Breitling certificaten aan de muur om mijn muur mee te behangen.
De GMT werd terstond even opengemaakt, zag er allemaal prima uit, dus even opnieuw afstellen was voldoende, waterdichtheidstest er achteraan, dan nog even de band op maat maken en klaar is Klaas.
Verdraaid interessant om dat alles van dichtbij eens te zien.
Complimenten voor Björn en de horlogemaker die alles had uitgelegd
Een adres om zéker nog eens terug te komen !!
Tja, en welke is het dan geworden ?
Deze
Een heerlijke band, valt prettig om de pols.
Het horloge dan ?
Tja, tóch de Super chronomat, de groene Chronomat is mooi, maar de kleur vond ik persoonlijk wat minder omdat die veel veranderd afhankelijk van het licht, zo ook de koperen.
Dus