Breitling Only Deel IV

Ziet er enorm uit. Maar wel een vet ding man!!! Gefeliciteerd met deze parel!!!

1 like

Deze is toch 48mm? Kan hem niet goed beoordelen zo om je pols. Absoluut een mooi horloge, veel plezier met deze aanwinst!

1 like

Ja is de 48mm

13 likes

Na lang wikken toch gezwicht. Andere band is nog onderweg. Dus hopelijk snel een update :slight_smile:

25 likes

Nee. Wel echt echt mooi!

1 like

Hoe ga je hem inzetten??
Knallen of poetsen?
Gaaf! Gefeliciteerd

8 likes

17 likes

Deus is prachtig

1 like

Weekend eindelijk deze klatser :star_struck: weer om…
En nog steeds aan het wachten op mijn NA…
En vaak is de zoektocht en het wachten erop het leukst!!!

12 likes

Ben ik weer :slightly_smiling_face:
Vandaag de originele rouleaux band van de Super Chronomat vervangen.
Ik kan gewoon niet wennen aan een stalen band, daarbij komt dat de Rouleaux band géén fijn afstelling heeft. Een pols is soms iets dikker dan de andere keer en daardoor zit hij te strak of te los.
Een schakel eruit halen of er tussen zetten is bij deze band ook nog niet zo eenvoudig.
Daardoor valt hij gewoon niet perfect, bij mij althans

Dus een originele Military Calfskin Anthraciet met doornsluiting bij Breitling besteld.
Een vouwsluiting is mij qua prijs een beetje te gortig.
Deze band bevalt mij een stuk beter :+1:
En v.w.b. de kleurencombinate ? is toch gewoon een plaatje zo :heart_eyes:

19 likes

Is ook echt een prachtige band :ok_hand:t2:

1 like

Staat m heeel erg goed. En zeker geen miskoop!!! Geniet mijn voorkeur. Ookal draag ik liever staal.

1 like

Heerlijke band! Ik hem hem ook en ga binnenkort ook de groene nog bestellen. Ik ben fan van Breitling op leer/canvas, staat veel mooier ook :smiley:

1 like

VRIEND :wink:

Staat super … maar dat dat ook mijn mening was zal je niet verbazen.

Ik kon eerst ook niet wennen aan de rouleaux band … maar met testen en proberen.
Een halve schakel is 5mm en een hele 8 ofzo dus door 2x een halve voor een hele ofzo kreeg ik het best goed afgesteld….dat gebruik je dus als fijn afstelling. :+1:

Met een kleine drijver en zo’n band houder vond ik aanpassen eigenlijk wel goed gaan.
Laatste stukje even met een tang de pen eruit trekken.

2 likes

Mee eens, idee is leuk maar hier melken ze het teveel uit … navitimer hoort een chrono te zijn :grimacing::+1:

Snap je beslissing qua navitimer en hun prijs, hoop alleen als je eenmaal de nieuwe om de pols hebt gehad de oudere modellen niet tegen vallen :thinking:

1 like

De blauw dial, zonder twijfel :heart_eyes:

6 likes

Prachtig horloge en prachtige band! Jammer dat de rouleaux band minder bevalt. Die vind ikzelf ook erg gaaf.

De vouwsluiting van Breitling is zijn geld overigens wel waard is. De sluiting heeft een ontzettend gemakkelijke fijn afstelling. Juist als je pols weleens fluctueert in omvang is deze sluiting ideaal!

1 like

Hier wat foto’s van mijn oude Navitimer. Ontzettend fijn en veelzijdig horloge, wel wat fors en in het zilver best aanwezig op je pols.


!

En nog een probeersel op een stalen mesh band… was toch niet zo mijn ding… :grimacing:

13 likes

Bijna. Dit is de Navitimer A23322 en deze meet 41,9 mm. Mijn polsomtrek is circa 17,5 a 18 cm.
Met de inwendige slide rule en door het ontbreken van een rand oogt het horloge (mi zeker in het zilver) groter.

1 like