Breitling Only Deel IV


Ff een snelle slechte foto maar wat een kanon. Thanks to @jurgen2. Stiekem wel blij dat jij hem te groot vond.

17 likes

Nog iemand met een NA?:eyes::eyes:

1 like

Hij lijkt mij voor jou ook te groot of is dat een vertekend beeld?

1 like

:grin: :grin:

b65189b85a8324e7ce842f52e4e952c146a8b6fb_2_666x500

7 likes

Ik denk dat de SuperA voor iedereen te groot is :joy:. Hij is kleiner dan mijn g-shock. Maar idd pols van 18,5 is niet ideaal voor de super avenger.

2 likes

Oogt wel heeeuuuuull erg groot op de pols ja​:joy::joy::joy:. Dan motte echt serieuze polsen hebben wil die Super Avenger ‘normaal’ ogen​:joy:

Dis geen Breitling Smartwatch toch?:joy::joy::+1:

nee, gewoon een toffe speelgoedje :grin:

310981169_10160562192809574_336513158674144919_n

5 likes

Staat ook nog een mooie Seawolf in het blauw :sunglasses:
Ehhhh, ik heb geen aandelen hoor, maar ik mis zelf ook wel eens een interessante advertentie :wink:

1 like

Ik had al zo’n vermoeden dat het een G-Shock was​:joy::joy:. Zal vast en zeker wel onverwoestbaar zijn zoals zowat alle G-Shocks​:joy::joy:

1 like

Er staat nog wel meer moois in het blauw! Onder andere een Avenger 43! Draagt echt enorm lekker :wink:

1 like

Yep die seawolf blijft classic en zwart is ook een mooie kleur :slight_smile::+1::+1:

Heb zelf de witte avenger gmt / nieuwe 42mm superocean en b01 chronomat op mp staan … volgens is het niet zo’n beste tijd voor klokkies en houden ze allemaal hun hand op de knip :roll_eyes:

2 likes

Geinig :nerd_face::+1:

Ik droeg mijn super avenger op rubber en wat strakker dat ging best … op staal met wat ruimte op de band gaat zo’n zware klok meer hangen wat ik minder prettig vond

1 like

Nou mensen. Na 6 lange weken eindelijk weer gehoord van de AD. En mn Navitimer ligt klaar!!! Zaterdag heb ik dan eindelijk weer mijn Navitimer terug​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::grin:

6 likes

Hoe vinden jullie deze combo?

21 likes

Staat hem super :+1:
Welke Navitimer is dat, zet ik hem ff op mijn lijstje, :heart_eyes:
Kan ik het mezelf lekker moeilijk maken :wink:

Dat is geen navi :zipper_mouth_face:

https://www.breitling.com/us-en/watches/classic-avi/avi-ref-765-1953-re-edition/AB0920131B1/

2 likes

AVI, sorry, de Limited edition :+1:

2 likes

Dat kan toch nooit lekker dragen maat. Straks met een trui gaat-ie tegen je hand aan lopen drukken.

3 likes