Breitling Only Deel IV

Geen cartoonesk grote cijfers meer. Jammer, vind ik net onderscheidend aan dit model.

Dit zal inderdaad de nieuwe SO zijn. Had al gehoord dat hij wat “netter” zou gaan worden. Vind het ook wel jammer maar wacht nog even tot het hele plaatje voordat ik de keuze maak nieuwe of oude SO.

Hele dunne bezel zo te zien… dat is wel onderscheidend. Maakt hem wat minder lomp.

Blijf het wel raar vinden dat er foto’s gelekt worden …
Maar die je op de breitling site. Twitter facebook en instagram niet terug kunt vinden :thinking:

Apart

Hmm vind juist dat het niet veel goeds beloofd

1 like

Tot nu toe ook mijn mening, de heritage versie hebben ze al en de huidige so is nu net mooi nog een duiker maar niet te gelikt en met toolwatch uitstraling.

Blijkbaar moet het steeds luxer om de hogere prijzen naar de klanten te kunnen verklaren maar ik ben vaak geen voorstander van keramische lunettes …
Gekke is bij seiko vind ik het een plus , bij omega en rolex een min :grimacing::+1:

Was ook mijn eerste gedachte.

Tijdens al het gespeculeer over het nieuwe model … nog ff snel het huidige model om de pols geslingerd :yum:

12 likes

Precies

Een SO No Date plus extra kleuren in de huidige versie zou een klapper zijn
Ik vrees idd een semi-vintage exemplaar met dunne bezel

Wat ik sowieso niet mooi vind is de 15/30/45 op de bezel en dan 10/20/30/40/50/60 op de binnenring
Slechtste geval met Tudor 3 hand uurwerk en Euro 1000 op de listprijs

Dan liever de Heritage versie iets verfijnder en een mooie stalen band die aansluit op de kast
We gaan het binnenkort zien en dan weet ik in ieder geval om voor de huidige SO of SO Heritage te gaan

1 like

Kans is groot dat je de huidige en de nieuwe straks makkelijk alle twee in de collectie zou kunnen hebben door het grote verschil in uitstraling :blush:

Dat is dan weer positief met iets te kiezen
Zou logisch zijn als het Tudor 3-hands manufactuurwinkels uurwerk in de nieuwe versie komt

1 like

Klopt, maar omdat ik met het huidige uurwerk ook tevreden ben heeft dat voor mij maar een geringe meerwaarde :thinking:

1 like

Morgenavond 20.00 uur.

2 likes

Trouwens… verf spatters, terpentine basis.
Kan je dat weg krijgen zonder de AR te verneuken?
Of is deze al verneukt door de spetters??

Heb er geen hinder aan, alleen als ik het glaasje lik…eh aai is ze niet zo glad meer.
PSX_20220629_145448

7 likes

Geen idee , maar totaal plaatje met een toolwatch klopt zo wel nog beter :wink::+1:

1 like

Klopt. Stoor mij er dan ook niet aan.
Ding tikt richting de 5jaar, dus een service komt langzaam in zicht.

Breitling zal hierbij het glaasje en kroon sowieso vervangen .
Das OK, maar meer ook niet want hij moet zijn geleefde staat zekers behouden.

Mooi stukje glas is wel zo fijn.
De spetters nu zie je met blote oog totaal niet.

1 like

Mogelijk een verwijzing naar het 1970’s ontwerp qua bezel :man_shrugging:

8 likes

Dat is nu niet bepaald een schoonheid in mijn definitie :innocent:

Nee, het oogt een beetje lomp maar het gaat ook om de bezel als referentie :wink:

Snap ik