Eensgelijks…
Probleem met de sluiting of…?
Idd, nu ben ik de Steelfish al vergeten en heeft de Seawolf mijn aandacht
die is nice!
is dat de 36 mm of heb je deze ook in grotere maten?
Ik blijf toch kijken naar een Breitling. Momenteel deze 2 op de shortlist:
Ik zoek geen zwarte of blauwe plaat, maar eens een andere kleur. Dat maakt de keuze enigzins beperkt.
De Avenger heeft als probleem dat het een E-commerce versie is en dus niet echt voor een goede deal te vinden valt. De Superocean vind ik een top plaat hebben, maar de kast lijkt me we minder mooi tov de avenger. Iemand ervaring met beide? Kwam er niet ook nog een nieuwe superocean uit dit jaar?
43mm is overigens wel echt de max voor me.
Dit is de 36 mm, volgens mij is de volledig witte er niet in andere maten. Er bestaat wel een grotere maat witte met blauwe lunette.
Juli.
Ik vind persoonlijke de volledig geborstelde kast van de huidige SO tegenvallen. Ik vind de Avenger veel toffer. Maar ook wel fors duurder inderdaad.
Wil je ook niet eens naar wat vorige generaties kijken? Zo ben ik op mijn SuperOcean gekomen.
Yep,
Vorig jaar de witte avenger gmt gehad.
Mooi horloge , ik had er ook een stalen breitling mesh band bij gekocht wat super stond.
Toen is het horloge gegaan omdat ik explorer 1 erbij kocht en de rest op “wat kleiner afstemde” …
Voordeel van de groene ecom versie is dat niemand korting krijgt op dit model en de versie is wel gewild , dus zal ook afschrijven maar ik verwacht minder …
Kast superocean vind ik niet minder mooi, is iets kleiner en natuurlijk andere stijl.
Alleen de kroon van de avenger is echt beter, en bij deze ocean klein en had wat groter gemogen van mij…
Kwestie van smaak , en met de superocean een beetje een gokje omdat zeer binnenkort de nieuwe uitkomen, stel dat de “oude” bij de outlet komen met 30% is dat wel lekker of als de nieuwe super is natuurlijk voor de nieuwe gaan
Ik hoorde gisteren iemand dat hij misschien zn oranje wegdoet
De zijkanten en de kroon zijn hoogglans gepolijst
Aha goed om te weten. Ik dacht dat deze generatie volledig geborsteld was. Dat heb ik wel bij de Colt gehad en viel me erg tegen.
Breitling moet gewoon flink glimmen.
Dank voor jullie comments.
Na het debacle met een nieuwe navitimer waag ik me even niet meer aan een novelty
Ok. Op foto’s lijken me de lugs van de SO wat simpeler en grover tov de avenger.
Zijn mij te bling. Juist dat deels matte van de SO spreekt me aan.
Zoiets meende ik ook al te lezen
al die al nieuw glimmende kanjers… Hier een afgedragen kanjer uit 2000, maar nog steeds geliefd. moet hem eens fatsoenlijk oppoetsen
Scheelt niet zoveel hoor, zeker niet als je de ene mooier vind dan de andere
ik kende deze al niet en was al even aan het zoeken en kwam idd alleen de 36 mm tegen. jammer dat hij er niet een maatje groter is. hij is erg mooi.