Super mooi! Alleen vind ik het jammer dat ze niet het zelfde kosten als de andere kleuren. Waar zit hem dat in?
Ik wist van de platina bezel inlay , maar moet eerlijk zeggen dat ik er niks aparts of de meer waarde in zie
Kijk eens goed dan… die Ice Blue wijzerplaat is al goud waard
Denk dat het idd alleen de bezel is.
Yep is zeker een mooie plaat … maar ook als het voor een standaard prijs was geweest had het niet mijn keus geweest
Blaast die andere 3 op de foto wel weg hoor … pff wat is ie mooi
Als je perse die kleur wilt wel … ik snap als iemand het koopt maar en vind het zeker niet verkeerd maar niet voor mijn pols.
Zelfde als die tiffany kleuren … vraag me wel eens af ofdat het ook zo’n hype kleur was geweest als rolex het niet zou hebben gemaakt
In het vorige topic heb ik ze een keer allemaal gepost:
Ik ook niet. Blauw of groen. Deze zoveel duurder op rubber
Klopt, herinner ik me weer, kon het alleen niet meer vinden
Natuurlijk niet, if anything Rolex is op de hype kar gesprongen met al die kleurtjes. Dat hadden ze onder andere goed bij Doxa afgekeken. Die pastel kleuren waren al jaren in opmars voor Rolex er nog maar aan dacht die uit te brengen. Besef dat die OP’s pas eind 2020 voorgesteld werden en ergens begin 2021 geleverd werden. Pas dus.
Trouwens, het is niet alleen bij horloges in trek. Porsche heeft pastel weer ontdekt de laatste jaren. (shark blue en veel meer) Toen Hyundai met de I30N een dikke hit te pakken had is het nog meer in trek geraakt vermoed ik. Die zijn bijna allemaal ‘baby blauw’.
In fashion is de pastel trend al sinds 2015 aan een sterke opmars bezig
Maar ja, voor de fanboys is Rolex weer maar is de trendsetter
Ikke blij :
Moet erkennen dat ik van 1 kant blij ben dat ik mijn Triumph scrambler niet meer heb anders was deze versie allang mee naar huis gegaan
Cool
Heel mooi. Zag net op dit topic een Superocean Hermitage II Sylt edition met deze blauwe kleur dial. Daar ik deze Chronomat al in staal goud heb is dat ook hele mooie optie. Iemand interesse in een B13050 in staal goud met blauwe dial?