Ik had het makkelijker
Welk bandje heb jij op dit prachtige horloge zitten?
Originele, ze bestaan in zwart en grien.
Hoe bevalt deze? Ik heb de SO heritage B20, maar deze ziet er ook strak uit hoor.
Bevalt prima … draagt fijn en mooie afwerking, heb er in het begin even over getwijfeld maar dat lag niet aan dit horloge maar aan wat ik totaal heb
Nog een paar daagjes.
Dan is de Transocean aan de beurt.
Foto uiteraard in stilstaande situatie genomen.
Wow, mooie nieuwe aanwinst …
Gefeliciteerd, super mooi exemplaar!
Proficiat met deze So
Jaja, dat wist jij niet hé
Nice! Wat een lekker kleurtje ook.
Mooi hoor! Lekker kleurtje ook. Maar die witte die je hebt vind ik ook super mooi.
Ik heb meteen even gebruik gemaakt van de gelegenheid
-
avenger chrono 43mm gepast… ze hadden een blauwe, ik zou voor zwart gaan.
Mooie klok en de dails zitten ook mooi tot aan de rand van de wijzerplaat … ik vroeg me nl af of deze er nl uit zou gaan omdat dit model niet meer in de catalogus staat
-
de heritage 57 om de pols gehad… zeker wel mooi gemaakt maar niet voor mij
-
en yep de seawolf op staal
nondeju wat een bonk, mijn night mission weegt toch een heel stuk minder en oogt op de pols toch ook net wat minder groot (maten zijn gelijk)…en de versie met cijfers en rode regel is vet , maar heeft de zelfde wijzerplaat als mijn night mission vandaar dat ik de streepjes dail ook een mooie combi vind
…hier moet ik nog eens goed mijn gedachten over laten gaan .
————
Maar intussen ook geinformeerd naar 2 oudere modellen … we zullen wel zien wat en of er iets bij komt
@anon98360732EV de Seawolf heb ik maar dan op leer. Ik vind het ook een behoorlijke bonk (noem hem ook diepzeebonk) staal maar hij draagt wel erg lekker. Vaak ‘s ochtends even 5 min wennen en de rest van de dag genieten van deze bonk staal.
De Avenger 43 chrono vind ik ook erg mooi en staat hier ook nog wel op het lijstje. Ik zou zelf voor blauw kiezen, beetje out-of-the-box en afstappen van het vertrouwde. Daarnaast heb ik ook best veel zwart.
… ik heb een rubberband met vouwsluiting klaar liggen (dat was het idee)…
qua blauw vs zwart heb je een punt, daar heb ik wel aan gedacht … zwart combineert altijd wel weer makkelijk
Snap alleen niet waarom de kroon niet altijd mat is bij een avenger
Mijn witte gmt kroon blonk ook al zo en ik moet zeggen dat mat beter staat