Die gele SO zou een mooie toevoeging zijn.
Wat een heerlijke klok
Dank je wel
Yep in het wit ook superstrak
Ik vind de nieuwe serie ook niet perse mooier, wel genoeg verschillend om ze naast elkaar te hebben.
De “oude” serie doet het kwa kleuren erg goed, vind het alleen net even teveel geld om van elke kleur een versie te hebben
De gele is mooi voor erbij als aanvulling, maar als ik het zo volg op het forum ben je er nog niet helemaal uit
Herkenbaar hoor, ik heb nu ook een lijstje met 4/5 horloges … waar tussen ik twijfel.
Even kijken welke kant ik op wil qua collectie
Ik vind de nieuwe serie ook echt geweldig, alle kleuren zijn gaaf
Correct, het is allemaal mooi.
Ik gaf al eerder aan dat “kleuren” niet écht goed vallen, zoals de oranje die ik had.
Die gaat volgens mij waarschijnlijk ook al weer door naar de volgende.
De zwarte SO in 44 zou waarschijnlijk beter bij mij passen, maar er staat ook een Fortis Amadee op mijn lijstje
Feit is iig dat er nog één Breitling bij mag, dan is mijn rol vol
Bijna een week verder,denk niet dat ik de 2 weken Breitlingloos ga halen
Feit is iig dat er nog één Breitling bij mag, dan is mijn rol vol
Daarom heb ik een watchroll voor 3 horloges, zelf bescherming
Herkenbaar, maar dan zie je iets anders en ga ik twijfelen of er niks weg mag 🫣
Scheelde 2x weinig, maar gelukkig nog niks stoms gedaan.
Ik ben zelf meer een twijfelaar wat ik aan wil schaffen. Ik vind teveel mooi maar heb me voorgenomen het bij 3 te houden.
De Avenger 43 is een blijvertje, dit horloge kun je in elke gelegenheid dragen. De Seawolf is in principe een blijvertje, ik vind deze gewoon een dikke (letterlijk) uitstraling hebben met een typische Breitling look door zijn gele wijzerplaat. Helaas is dit wel een horloge welke je alleen op korte mouwen draagt en daardoor is het in principe een blijvertje.
Mijn 3e Breitling gaat of een chrono worden (Chronomat 44 of een Avenger Bandit), of toch de Blackbird 44. En hier komt het “in principe” van de Seawolf weer aan te pas, het kan maar zo zijn dat het een Blackbird en een Chronomat/Bandit gaat worden
Lastig, lastig, twijfel, twijfel …
Waarom doe je dat nou
Echt een super mooi horloge!
Gelukkig ben ik niet de enige … ik dacht dat ik misschien ook weer eens iets anders dan breitling zou moeten kopen , al moet dat nu natuurlijk niet het doel worden
Naast je seawolf en avenger 43 …. Zou ik voor de blackbird 44 gaan , heeft een paar keer weinig gescheeld bij mij
En anders heb je 3 avenger modellen, opzich niet erg maar misschien wel wat eentonig…
Ook binnen breitling modellen is genoeg keus
Maar vooral doen wat je zelf wilt
Daar heb je ook weer een goed punt m.b.t. de 3 Avengers. Weer iets wat ik in mijn achterhoofd ga houden. Daarom is overigens verkoop van de Seawolf (mijn vader wil hem) een optie om dan voor de Blackbird en een chronograaf te gaan.
Breitling is wel mijn merk, heeft voor mij iets van vroeger. Altijd al een Breitling willen hebben en dat had ik niet bij andere merken. Ik heb een groene uit het groene gedeelte gehad, durfde die bijna niet te dragen en had er ook minder mee qua gevoel. Gelukkig leuk kunnen verkopen door de heersende schaarste.
Hm, zie ik daar een klein herkenningspunt van een Leopard
Dat ken ik ik heb 42 jaar moeten wachten op mijn eerste Breitling (januari 2022) Nu heb ik er 3
Zijn er nog andere merken dan