Breitling Only Deel IV

Eentje van gisteren :sunglasses::tumbler_glass:

12 likes

Als de doxa je grail is… Doen.

Persoonlijk, smaken verschillen, zou ik de Breitling niet wegdoen voor de Doxa.

4 likes

Ze zijn beide grails… Het is gewoon een verkeerde timing waardoor de enige mogelijkheid is om de Doxa te kopen als ik de Navitimer wegdoe… Stukje FOMO… :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Als de navitimer nu te koop komt, is dat voor mij ook de verkeerde timing.
Potje is nog niet vol genoeg :unamused:
Ik wil er graag één, maar wil er niks voor wegdoen

1 like

Dan de GMT verkopen :wink:

1 like

8 likes

Rood kleurt mooi bij de rode secondewijzer

11 likes

Goedemiddag!

25 likes

Bam!!! Prachtig!!

2 likes

Grappig dat je dat zegt; dat is de enige die, als ik zou moeten kiezen, weg zou mogen omdat mijn Chronomat ook een GMT is.
Op die manier zou ik mijn Breitling collectie met een Avenger Skyland, een Chronomat GMT en dan de Navitimer weer een beetje richting mijn einddoel gaan :thinking:
Later nog de “oude” versie van de Superocean 44 in blauw of zwart erbij en dan ben ik klaar (is Klaas :joy:)
En is mijn Watchroll vol

2 likes

Mooie klok :yum::+1::+1:
Laat je de chrono altijd meelopen ?

Ja, ik vind een lopende secondewijzer mooier

1 like

Ah, puur uit nieuwsgierigheid loopt het horloge dan binnen de norm ?

Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Zal er eens op letten. Ik wissel meestal na een paar dagen van horloge. Alhoewel deze de laatste tijd wel erg veel draagtijd krijgt

1 like

Dit is wel interessant om te lezen hierover;

1 like

Nooit bij stilgestaan eigenlijk. Heb mijn oude Chronomat ook altijd aanstaan. Doet het al 22 jaar, waarvan de laatste 15 zonder onderhoud

Ik denk dat die er wel aan toe is, met een vermoedelijk erg droog uurwerk en misschien veel slijtage.

Loopt nog op tijd en heb er vorig jaar mee gezwommen. Geen problemen gehad

Dan zou ik gewoon lekker koppig zijn en nog een 15 jaar wachten :+1:

Nee. Ik wil hem in de toekomst helemaal laten reviseren met riders en weer als nieuw maken. Dan gaat ie door naar de volgende generatie