Ik zou die band er wel op zetten, zo los meenemen is ook niet handig
net een op Ebay Reiter bestelt voor mijn aerospace f65362, nu nog een passend titanium schroefje… weet iemand daarvoor een mogelijke oplossing?
Rubber, rubber is de manier.
Welke band zit hier op als ik vragen mag?
Goedkope Ali band.
Ook sinds kort een Breitling eigenaar geworden. Is sinds ik om horloge’s gaf een grailwatch geworden. En nu, op 22 jaartjes oud(of jong😉) heb ik mijn droom werkelijkheid gemaakt!! Mede dank aan @The_Don die vandaag de verkoop heel goed en gezellig liet verlopen. Hier een paar foto’s (ben geen fotograaf en mijn telefoon is geen fotocamera):
Schitterende Breitling hoor gefeliciteerd!
Van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok
Ik zeg het vaker, maar het is niet voor niks. Oprecht 1 van de leukste Breitlings ooit… en ik heb er veel gehad! Voor een 17.5 cm pols het leukste model.
Gewisseld naar staal voor morgen.
Als je er nog 1 kan bemachtigen voor leuk geld, doen.
Dankjulliewel!!! En een Colt I see? Ook zeker een mooie klok. Ben er persoonlijk niet een hele grote fan van. Maar ook nog nooit een in het levende lijven gezien.
Vind de datum storend…
Je kan maar wat te zeuren hebben , prachtig ding!
Mijnes blijft de mooiste, vind ik…
Ik heb helemaal niets met gouden horloge’s, maar deze is echt
Alleen de match met deze band vind ik persoon niet zo geslaagd. Daar moet voor mij een mooie zwarte croco op met bijpassende gouden sluiting. Maar dat heb ik volgens mij al eens eerder geroepen en is natuurlijk mijn mening.