Breitling Only Deel IV

Vintage (1989) Breitling chronomat regatta timer

24 likes

Mooie klok en ziet er nog strak uit :slight_smile::+1:

1 like

Zo zou ik fr GMT ook willen hebben maar dan alleen met de nummers op de wijzerplaat.

De Chronomat blijft ook een geweldige klok. Maar snap dat die wellicht het veld moet ruimen.

2 likes

Is nog niet helemaal zeker hoor, het is mijn mooiste en best lopend horloge, onlangs geserviced en loopt spot on, afwijking 0 tot 0,5 !!!
Je ziet pas na enkele dagen een minimale afwijking :+1:
Maar ja, dan kom je ineens weer iets tegen die nóg meer aanspreekt !
Allemaal de schuld van het forum :joy: :joy: :joy:

Uiteindelijk wil ik na lange discussies met vooral mijzelf naar een iets afgeslankte collectie met 5 Breitlings die ik afwisselend kan dragen (4 in de rol en 1 om de pols met daarnaast de seiko die ik al lang heb als klus horloge. die hier ergens rondslingert.

1 like

True story! I also blame the forum!! :joy:

1 like

Even lekker aan het water…. :sunny:

23 likes

Wat een pareltjes komen er voorbij zeg!! Nog steeds aan het bijkomen van mijn eerste Breitling. En mijn laatste dag vrij en morgen gewoon weer lekker aan de bak!:sunglasses:

17 likes

Ff een vraagje: hoe houd je het glas goed schoon? Want wordt echt helemaal gek van de smerigheid die erop komt binnen de kortste tijd​:joy::joy:. En heb een klein vlekje waar het ARC misschien is verdwenen/eronder is gekomen? Het irriteert me mateloos vanwege mijn OCD. Is dit te fixen, of is het meteen een nieuw glas?

Na vroegedienst zonder klok, nu weer mooi met en klaar voor de buis om de opgenome motogp terug te kijken :slight_smile::+1:

15 likes

ga je de chronomat gmt wegdoen?

Even lekker op staal gezet. :heart_eyes:

18 likes

Zoals ik al schreef is er enige twijfel, en dan komt het zeker niet omdat het horloge niet bevalt !
Soms, en dan gebeurd dat uitgerekend nu!! , komt er iets voorbij wat je niet uit je botte harsens krijgt.
Ik probeer vooral rustig te blijven, maar of mij dat gegeven is :wink:

1 like

De tudor heb je ook niet meer?

De Tudor is inderdaad weg omdat deze mij persoonlijk tegenviel dat was dus een “opwelling”.
Niet genoeg tijd genomen om verantwoord aan te kopen.
Daardoor is het mij duidelijk geworden dat ik het dus gewoon bij Breitling moet houden, en dat zal vanwege de prijzen van die horloges resulteren in een “kleinere” collectie hetgeen de nodige rust zal brengen :+1:

Tuurlijk :joy:

2 likes

Zal waarschijnlijk wel niet, maar je moet toch wat :joy: :joy: :joy:

2 likes

Morgen gaat deze weer in de box, maar voor nu nog om de pols met bewaking :sweat_smile:

21 likes

leuke hond

1 like


frieten halen op de camping

14 likes

Na een tijdje in de kluis deze weer aan de (rechter) pols. Het blijft een prachtig ontwerp en zo blij dat ik op de dag van lancering deze blauwe heb gekocht.

13 likes