Breitling Only Deel IV

Past wel……ziet er alleen niet uit :wink::joy::joy:

1 like

Denk dat je bij Burgers wel korting kan fixen als je daar ook het horloge hebt gekocht.

Wellicht bij een andere dealer ook trouwens.
Ik zou wel voor origineel gaan.

Korting op een bandje van €150,- ?
Ik denk dat Burger ( onderdeel van SC ) niet eens Breitling banden nieuw heeft, ze zijn natuurlijk geen dealer.
Ze zullen je doorverwijzen naar de buren lijkt me.

Geen idee FF bellen
Maar er staan er ook genoeg in het blauwe gedeelte :wink::crazy_face:

1 like

Heb de mijn Breitling niet meegenomen op vakantie dus volgende week slinger ik hem weer lekker om de pols…

11 likes

Heerlijk zomers op die rode band :sunny:

2 likes

Normaal 30% van de prijs af, soms meer met aparte dagen … maar meer korting krijgen is me daar nog niet gelukt.

Aanbod is ook wisselend, van soms best prima modellen tot winkel dochters van 10Jaar en ouder :grimacing::+1:

Die oudere modellen vind ik dan met 30% korting te duur , heb ze wel eens gezegt na 5/6 jaar elk jaar 10% extra korting en opruimen die oudjes :wink::+1:

1 like

Dat is de volgende op mijn lijst :sunglasses: :sunglasses:

1 like

Geld is geld.

1 like

Mooi rood is niet lelijk

13 likes

Denk niet dat de gemiddelde Breitling AD om een paar tientjes verlegen zit.
Zou ook wel erg treurig zijn……
Het is natuurlijk al tientjes werk wat de AD op een bandje verdiend……. Zet ie ‘m er ook nog netjes op.

Hij geeft toch aan dat het geld even op is?
Hij heeft daar net een dure Breitling gekocht… Dan kunnen ze beste 5 tientjes korting geven.

1 like

Kijk even in het topic over de outlet in Roermond. Ik heb daar aardig wat foto’s gepost van wat er toen te krijgen viel en dat is inclusief prijzen. Of er nog extra korting gegeven wordt weet ik niet.

1 like

Kunnen ze zeker …… maar of ze het doen …?
En ze zijn bij Burger ( zonder s ) redelijk arrogant hoor ……

Bij outlet is 30% en niet meer
Op sommige dagen ( soldes, black friday, enz) kunt jij aan 40% en soms\zelden aan 50% enkele beperke modelen krijgen
Een jaar of 3 geleden was een chronometer blacksteel aan 4400 ipv 8800 als ik ken me goed herinneren
Ik heb zelf de Exospace kunnen krijgen met 40%

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe en stoere Breitling!!!

1 like

Afhankelijk welk model. Ik weet dat toen ik er was(vorige week dinsdag de 2e) hadden ze een Navitimer 8, black dial en op leer voor €2370. En ze hadden op die dag nog eens 20% eraf. Dus net onder €2k was ie voor jou. Weet niet of dat nu nog steeds zo is

1 like

wow die bracelet heb ik nog nooit gezien… bedoeld als 2e tijdszone?

1 like

Is ook leverbaar op de nieuwe Chronomat .

1 like

Wat een mooi horloge is dit toch!

20 likes