Is een Breitling Premier DayDate!
Ohh staat op de dial! Blinde vink:joy:. Wel een hele mooie!!
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe Breitling en kwam deze Avenger tegen, het valt me op dat ik eigenlijk alleen maar de foto’s van Breitling zelf kan vinden, is er iemand hier die dit model heeft en er eens een foto van kan posten?
Kan alleen bij Breitling ( online ) zelf gekocht worden, is niet beschikbaar voor/ bij Breitling AD’s.
Google het modelnummer direct boven de naam. Dan zie je meer.
Zie nu veel dlc Breitlings voorbij komen.
Deze ex van mij raakte ik aan de straat stenen niet kwijt ivm angst voor schades aan de kast potentiële kopers. Ik heb hem ook weg gedaan uit angst. Niemand al grote beschadigingen gehad? Heb hem destijds voor nog geen €1800,- verkocht limited edition 🥹
Fout? Uber fu@#€@ cool bedoel je.
oeef, mooie foto man
Lekker zo
Wordt tijd dat het wat afkoelt, dan gaat ie weer om de pols
Yep geinig , beetje wisselen met kleurtjes bevalt me ook goed … leuke combi
Dat was idd goedkoop, persoonlijk vind ik een kras op een zwarte kast natuurlijk minder maar stel dat … dan overweeg ik om het een beetje te helpen zodat de hele kast een used-look krijgt.
En ik heb gelezen dat ze de coating eraf kunnen halen (niet ff zomaar maar het kan)
Mijn bandit raakte ik ook niet kwijt toen , gelukkig wel wat meer voor gehad maar toch en nu lopen de prijzen weer op , zo zie je maar
Ja idd jaar terug wilde niemand ze al zie je de zwarte chronomats nu nog niet snel verkocht worden. Ik denk dat het bij de avangers idd niet eens zou misstaan een beetje used look.